Skip to main content
Vraag

Gay boeken voor NL?

• May 2, 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Haai,

Ik heb eerder al gevraagd of dat er leuke boeken zijn die ik kan lezen voor Nederlands. (Ik ben nu 17 en zit in 5 VWO). Ik heb hier op het forum wat rondgedwaald en ik heb besloten dat ik zelf gay/bisexueel ben en ik vind het heel leuk om de verhalen van anderen te lezen over hun ervaringen met gay zijn enzo. Dus hebben jullie misschien ideeën over boeken over een gay koppel? Ik vind boeken lezen echt een ding en hoop dat ik zulke boeken misschien wel leuk vind om te lezen aangezien ik de verhalen op dit forum ook leuk vind!

Groetjes, Thetherapistfriend 

4 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 2, 2025

Heartstopper heeft boeken weet ik, en als je wilt kun je ook de serie kijken

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • May 2, 2025

Gerard Reve schreef over gays.  Zijn boeken zijn natuurlijk al heel oud maar we hebben op school een verhaal van hem gelezen en dat vond ik wel goed.

Forum|alt.badge.img

​Haai @Lupus,

Bedankt voor je berichtje. Helaas vind lezenvoordelijst.nl dat Heartstopper een te laag niveau heeft, dus kan ik dat helaas niet lezen :/ 

Maar alsnog bedankt! Misschien kan ik ooit de serie wel eens kijken als ik er tijd voor heb :D

Groetjes mij

Forum|alt.badge.img

Hallo ​@Diana ,

Ik ben gestuit op het boek "Op weg naar het einde" van hem. Het ziet er op zich wel interessant uit en het is ook niet zo lang, wat altijd fijn is XD

Maar volgensmij is het wel een moeilijk boek om te lezen dus ik hoop maar dat ik er doorheen kan komen. Maar ik ga het in ieder geval proberen! Thx voor de aanrader!

Groetjes mij :D