Vraag

film opdracht voor school

  • 9 April 2024
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

Badge

Hoi, ik moet nog een film opdracht van een tijdje geleden inhalen en mijn moeder is erop aan het pushen. Ik heb volgende week 3 dagen dat ik het kan maken want dan ben ik heel de dag alleen thuis. Een paar dagen geleden had mijn moeder gevraagd of ik het kon filmen terwijl ze weg was, ze kwam eerder thuis en ik had het nog niet af maar ik was later begonnen dan dat de bedoeling was dus ik zei dat ik het af had. 
 

later vroeg ze of ik de stemmen kon inspreken maar ik had het filmen nog niet af dus ik kon het niet doen. Toen was ik boven gaan zitten en deed alsof ik het wel deed.

nu vraagt ze of ik het kan editen maar ik heb het filmen nog niet eens af dus dan kan ik natuurlijk nog niet editen. Mijn plan was om het volgende week die dagen te doen. Waarschijnlijk gaat ze later vandaag vragen of ik het kan opsturen maar dan heb ik nog niks dus dat kan ook niet. 
uiteindelijk komt ze er waarschijnlijk achter dus wat moet ik doen?

vanavond ben ik trouwens ook een paar uur alleen thuis dus dan kan ik al beginnen.


3 reacties

Badge

Ze denkt nu dat het af is en ze gaat waarschijnlijk binnenkort vragen of ze hem mag zien…

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik denk dat je vanavond moet proberen zoveel mogelijk klaar te krijgen en dan maar opbiechten hoe ver je er mee bent. Is niet fijn maar iets anders zit er niet op :(  hopelijk vat ze het goed op. En anders zul je excuses moeten aanbieden denk ik. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Veel succes iig! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 4
Badge +1

Maak het vanavond af en zeg dat je planning/filmen een beetje in de war is. Zeg desnoods dat per ongeluk iets verwijderd!

Reageer