Skip to main content
Vraag

fietsen met regen

• October 16, 2025
  • 9 reacties
  • 97 Bekeken

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5

Vraagje worden jullie altijd gebracht naar school toe als het regent of moeten jullie altijd fietsen? Ik moet namelijk altijd fietsen en tis maar 5 minuten maar alsnog ben ik altijd zeiknat en vroeger werd ik wel altijd gebracht maar nu niet meer. 

dus wat als jullie niet gebracht worden. Dragen jullie een regenpak of komen jullie expres te laat?

9 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 16, 2025

Ik moet altijd fietsen behalve als het echt enorm hard regent, dan wil m’n moeder me wel brengen. Ik doe een regenpak aan als ik door de regen moet fietsen.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 17, 2025

Hoj, ik moet altijd( niet electrisch) fietsen 😉en ik gooi een poncho over als het regent. Ik kom niet met opzet te laat maar gelukkig zijn ze met extreme weersomstandigheden wel soepeler dan normaal. Groetjes liefs Tartan X

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 17, 2025

Altijd fietsen, altijd. Ruim 40 minuten. En ook weer terug. Daar wordt je groot van, vindt mijn vader. Hij fietst trouwens zelf ook die afstand, hij werkt in dezelfde stad als waar wij naar school gaan.  En dat terwijl we wel een auto hebben.  Ook naar sporten fiets ik.

Ik heb een goede regenjas en een  waterdichte tas. En een goede fiets, gelukkig.

Het regent echt niet zo vaak, hoor. Ik ben hooguit een paar keer per jaar nat als ik aankom op school.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Ik moet ook altijd fietsen, zelfs als het regent, en meestal kom ik helemaal doorweekt op school aan. Soms draag ik een regenjack of probeer ik gewoon sneller te fietsen, maar ja, dat helpt niet altijd 😅. Ik kom dan ook wel eens wat later. 

Regenpak draag ik niet echt, dat voelt een beetje overdreven, maar ik heb wel een paraplu of een waterdichte jas. Maar ja, het blijft altijd lastig, regen maakt alles zoveel minder leuk. En jij?

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 17, 2025

Ik moet ook altijd fietsen, zelfs als het regent, en meestal kom ik helemaal doorweekt op school aan. Soms draag ik een regenjack of probeer ik gewoon sneller te fietsen, maar ja, dat helpt niet altijd 😅. Ik kom dan ook wel eens wat later. 

Regenpak draag ik niet echt, dat voelt een beetje overdreven, maar ik heb wel een paraplu of een waterdichte jas. Maar ja, het blijft altijd lastig, regen maakt alles zoveel minder leuk. En jij?

xx liefs Wolf 🐺

Ik fiets altijd met waterdichte jas enmeestal dan met een trainingsbroek aan aangezien dat sneller droog is dan een spijkerbroek 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 17, 2025

Heyy,

Meestal moest ik dan ook gewoon fietsen, alleen als het echt heel hard regende /waaide ben ik wel een paar keer met de auto gebracht🙂

Droeg dan wel een regenjas maar geen regenbroek 🙃 (heb ik wel maar nooit gebruikt😅) 

Liefs❤️

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 18, 2025

Ik moet ook altijd fietsen (echt heel lang en ver) op een normale fiets

Zelfs als het hagelt,  stormt of zoiets, alle andere gebracht worden, of als ik mijn regenpak kwijt ben, alsnog moet ik fietsen.

Soms hebben mn ouders geen tijd, maar het komt ook voor dat ze helemaal niks te doen hebben die dag maar dat ik toch zeiknat en verkouden op school kom

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

Ik moet altijd fietsen behalve als het echt enorm hard regent, dan wil m’n vader me wel brengen. Ik doe een  waterdichte jas  aan als ik door de regen moet fietsen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 8, 2025

Hey!  Ik moet ook altijd fietsen. Het kan ook niet anders maar ik vind het ook niet erg. Het is 20 minuten dus dat gaat wel. 

Liefs, Tover xxx