Skip to main content
Vraag

faktap situatie

• June 9, 2026
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Gisteren was er in de klas niks aan de hand en deed iedereen normaal tegen me. Daarna heeft een meisje uit mijn klas, die vaker voor drama zorgt, apart gepraat met een meisje met wie ik vroeger veel ruzie had maar waarmee ik het weer goed had gemaakt. Sinds dat gesprek doet zij ineens afstandelijk tegen me en vandaag merkte ik dat meer mensen me vermeden. Toen ik haar vroeg wat er was, zei ze dat ze dingen had gehoord en niet wist wie ze moest geloven en dat ze gezei thuis heeft ik heb soms niet eens een plek om te slapen en zij heeft gezeik omdat ze even niet luistert wanneer haar moeder haar naar beneden roept probeer niet te zeggn van i have the bigger shit maar wtf. Ik heb geen zin in deze drama heb de text ook laten samenvatten door chat gpt zit er mee en geeft me stress mind you dit zijn meisjes van 1.60 ofzo wat kan ik hier het bese aandoen en is dit mijn schuld?

1 reactie

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@Incognita,

Dit is zeker niet jou schuld. Het is juist heel goed van je dat je het ooit weer had uitgepraat met dat ene meisje.

Ik zou denk ik doen alsof er niks gebeurd is en gewoon verder gaan en het achter je laten. (dit gaat over die meiden die je ontwijken.)

Hier op het KT-forum zit je goed, je kan hier alles kwijt. 👍

Ik wens je heel veel succes en geluk! 👋❤🍀