Skip to main content

extreem gespannen voor overgangsvergaderingen

• July 2, 2026
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

ghast
Forum|alt.badge.img+9

Hoi lieve mensen van het Forum,

Mijn vrienden willen niet reageren (ik weet niet of ze druk zijn of me irritant vinden, snap ik wel als dat zo zou zijn), dus ik wil jullie even wat zeggen.

Ik dacht dat donderdag volgende week de leerlingen die in bespreking/niet over waren door de mentor gebeld worden. Maar… dat wordt nu al dinsdag om 5 uur en degenen die over zijn worden om half 6  gemaild. Ik ben echt zwaar gespannen, durf het niet. Als ik niet over zou zijn, zou dat extreem zuur zijn (heb dit trimester al 3 minpunten goedgemaakt). Wat ik ook niet begrijp is: waarom mochten mensen met 5-7 minpunten vorig jaar wel over? Ik ben gewoon extreem overspannen dat ik het niet red na al dit harde werk en voel alsof ik heb gefaald. Wat vinden jullie? Denken jullie dat ik over ben of denken jullie dat ik zoals altijd weer pech heb en 7 jaar over mijn vwo mag gaan doen.

Liefs,

ghast

3 reacties

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@ghast,

Ik snap dat je gespannen bent, en bang bent dat je gefaald hebt, maar het feit dat je al 3 minpunten goed hebt gemaakt laat juist zien dat je bereid bent er voor te werken. Dat zullen ze ongetwijfeld meenemen in de besprekingen. Of je over bent kan ik natuurlijk niet zo veel over zeggen, ik weet niet hoe goed je cijfers precies zijn, maar heel veel sterkte iig!

Liefs Pietertje

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • July 7, 2026

Ben net gebeld door mijn mentor en blijven zitten door natuurkunde en scheikunde (vooral die laatste). Voel me echt vreselijk, heb het niet verdiend denk ik: superveel minpunten weggewerkt in trimester 3 en een matige proefwerkweek verpest het. En al mijn vrienden zijn wel over wat wel goed is maar ja...

• Net nieuw
  • July 7, 2026

Ach, balen dat is echt jammer. Dat is echt lastig, het is wel oneerlijk dat mensen met 5-7 minpunten wel door mogen, dat is wel oneerlijk.

Hopelijk veel sterkte ❤️❤️❤️