Skip to main content
Vraag

EXAMENSTRESS

• April 27, 2025
  • 0 reacties
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! 

ik heb dus over 2 weken mijn eerste examen zoals vele anderen in Nederland. En ik voel me echt niet mentaal oke, ik voel me leeg en anxious en heb geen idee wat te doen. Ik ben al 2 maanden geleden naar huisarts geweest om therapie aan te vragen (want mn ouders gaan ook uit elkaar, top timing...) maar ik heb mijn 1e sessie pas over 3,5 week en daarna hoef ik nog maar 2 CE’s…

Ik type dit ook eigenlijk alleen om mijn hart te luchten en misschien heeft iemand advies? Elke keer als ik aan school ga kan ik maar 5 opgaven maken en daarna raak ik zo enorm gestressed dat ik iets anders moet doen. Ik ontwijk schoolwerk en positief motiveren helpt nauwelijks. Mijn ouders zijn ook geen hulp en ik ben de enige van mijn close friends die in een examenjaar zit… 

Ik wil graag eerder dus een therapie sessie maar ze zeiden dat dat de eerst mogelijke datum was en dat ik anders nog een maand moest wachten.

Ik ga morgen 3 dagen op vakantie maar het voelt niet echt verdient omdat ik zo slecht leer. Alle oefendingen die ik maak zijn echt net wel of net niet voldoende en daar krijg ik enorm veel stress van…

Iemand advies?

-iemand in nederland :0