ervaringen met leerlingenvervoer

  • 27 August 2022
  • 0 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik heb ceberale parese, en ik word dagelijks naar een voortgezet speciaal onderwijs school gebracht door een taxibus. 

Maar het gaat niet altijd goed. 

Ik word weleens vergeten, de taxibedrijf had me niet in de route gezet omdat ze dachten dat ik op de basisschool zat, ze hadden me aangeboden om een taxi te sturen, maar dan zou het een uur duren voordat ik zou worden opgehaald, m'n moeder heeft me uiteindelijk zelf naar school gebracht. 

Ik zit met een kind, die heel irritant is. 

Ik heb meegemaakt dat er heel vaak van chauffeurs wordt gewisseld en dat sommige chauffeurs opeens moeilijk doen. 

Gelukkig ben ik niet de enigste die dit meemaakt, want andere kinderen met een beperking maken dit ook mee. 

Ik ben wel vorig schooljaar over de 10x te laat geweest. 

En ik moet  ongeveer 30 minuten in de bus zitten, en er moeten ook andere kinderen opgehaald worden ook nog. 

Ik woon in xxx maar ik zit op school in xxx. ( plaatsnamen verwijderd door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

In de gemeente waar ik woon zijn er problemen, want heel veel kinderen hebben geen vervoer, ik verwacht wel dat ik binnenkort wordt geplaatst bij andere kinderen die weer naar andere scholen moeten. 

Ik hoop dat andere kinderen met een beperking behandeld worden als kinderen die geen beperking hebben, maar deel je ervaring met het leerlingenvervoer met mij, we kunnen daarover een mening vormen samen. 

Deel je verhaal/ ervaring met het leerlingenvervoer met mij!!! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer