Skip to main content
Vraag

eindmusical

• May 22, 2025
  • 19 reacties
  • 184 Bekeken

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

Hoi gewoon een vraagje welke eindmusical deed/doe je en welke rol speel(de) je?

19 reacties

• May 22, 2025

Hoi ​@Maggiethegirl 

Wij deden happy holidays als ik dat zo goed schrijf 

En ik was anttwa als ik dat ook goed schrijf 

Ik was teminste de taxichauffeur 

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 22, 2025

Ik heb helaas geen musical in groep 8 gehad:(. Dat vond ik wel heel jammer, maar anders had ik het liefst een niet al te grote rol gehad, denk ik.

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

Wij deden Oliver Twist en ik speelde Dodger en het was echt super leuk en ik kreeg zelfs mijn eigen solo!!!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 24, 2025

Wij deden het laatste level en ik was Marie en poirot!! Het was heel leuk!

• May 24, 2025

Haii,

wij deden strafkamp, ik was politieagent 🙃🙂 Eig vooral omdat ik de enige was die nog klein genoeg was om in het kostuum die de juf had te passen 🤭🙈  maar ja vond het wel prima , het was gelukkig een kleine rol😊🙃

Liefs❤️

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 5, 2025

Leuke rollen allemaal! 
Ik doe de leukste musical ever en ik speel Robin zurens! Een zure recensente!

Op de poster staat in het geel De leukste musical ever met ballon letters! Hij is heel grappig!

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb ook Happy Holidays gehad op de basisschool in groep 8 en ik had 2 rollen daarin: Amy ( receptie mens)

En Darline ofzo een brillenverkoopster tenminste

Het was wel heel grappig en ook leuk om te zien dat ze je allemaal niet mogen in de lesen en met eenmusical staat iedereen voor je klaar! Tenminste…. Dat was bij ons zo!❤️😘

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 10, 2025
Dit is onze poster van de musical!

• June 13, 2025

Toen ik in groep 8 zat deed ik strafkamp 8 ik had de hoofdrol (Kim)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Ik was een cocktail shaker

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 18, 2025

Ja een kerst musical was ik een vrouwtje die iedereen weer in kerststemming moest brengen die had iemand weg gehaald. Heten : nooit meer kerst ??? 

En in de eindmusical had ik een van de hoofdrollen ik was een  vrouw die alles  regelde maar niemand zag wat ik deed tot niemand het meer wist en toen zien ze wat ik allemaal al.had voorbereiden  dat het toch goed eindigde 

• September 2, 2025

Gala vol geheimen. Ik was Oscar de bediende die houd van toastjes. Past wel goed bij me

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 12, 2025

Ik had in groep8 op mij bassisschool  de musical: Sabotage op het spoor.

Forum|alt.badge.img+1

happy holidays, was die arend eagle

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 12, 2025

Een variant op Heidi hadden we bedacht 😄 was erg leuk, inclusief (poging tot) jodelen en lederhosen.  Het hoedje heb ik nog. Ik speelde een herders knecht of zoiets. We hadden elke 2 weken  toneelstukjes geloof ik en ik kan me er nog veel herinneren. Heel leuk! 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 13, 2025

Hoi wij hadden een zelf bedacht leuk verhaal over een meisje en een jongen die precies dezelfde droom hebben en elkaar tegenkomen. En dan avonturen beleven (gewoon leuk, geen verliefdheid). Ik was een soort gids toen ze in een Sprookjesbos belanden. Ontzettend leuke musical en we hebben echt zoveel lol gehad. 

@Tartan16  oh dat klinkt ook leuk! Haha die stoere outfit had ik zeker willen zien! 

Groetjes Tjempie xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 13, 2025

Wij deden een door het schoolteam aangepaste versie van Les Misérables.  Vrijheid in Parijs of zoiets.  Véél te ambitieus en dus een ramp.  Maar we hebben veel plezier gehad met het repeteren, vooral van de massascènes.  En de ouders hebben zich blijkbaar eindeloos geamuseerd met ons gestuntel.  Het jaar daarna deden ze toch een andere musical.

Ik speelde verschillende rollen: gevangenenbewaker, fabrieksmeisje, op de barricaden.

@Haud machina sum Dodger is mijn favoriete personage uit Oliver.  Leuk voor jou dat je hem mocht spelen.  Je had toch een hoge hoed op, hoop ik. 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 13, 2025

Wij hadden deze. Ik was matroos Shakie. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 13, 2025

Wij deden een grappig stuk met een Ark waar alle dieren op mee reizen. Elk dier kwam op grappige wijze op de boot terecht met een eigen klein verhaaltje. Wel lief. Ik was een kikker, een haas en een panter. We waren om en om weer een ander dier. Leuke herinneringen. 

@Tartan16  dat vind ik nou oprecht een hartstikke mooi kostuum. Staat echt prachtig bij een jongen. Stoer en sierlijk. Met bewerkte motieven op het leer. Gebreide kniekousen.  Heel mooi! Je hebt mooie kleding, de kilt is ook al zo authentiek, interessant stoer. 

Groetjes xx