Skip to main content

Hoi allemaal! 

 

Mijn eerste week vond ik eerlijk echt leuk we deden leuke dingen, maar nu is het school heel saai.

 

In de eerste weken vloog de tijd zo snel ik dacht: waarom zegt iedereen dat middelbare school erger is dan de bassischool, maar nu begrijp ik het.

 

Nu verveel ik me bij de les vooral bij nederlands en wiskunde. Ik vind het ook lastig met het huiswerk ik ben niet gewend dat ik voor elke (bijna) vak huiswerk krijgt nu moet ik bijna elke dag huiswerk doen maar ik heb er geen zin in en ik denk dat meeste mensen ook.

 

Ik heb nu een boekopdracht van Nederlands die moet af zijn op 16 oktober en ik heb pas 40 bladzijdes gelezen terwijl ik die boek al zo’n 3 weken heb en de boek heeft 200 bladzijdes en ik moet nog kiezen wat ik ga doen: 1. een collage 2. een liedje 3. een advertentieposter en nog iets. 

 

Van NaSk heb ik een bak opdracht ik vind het opzicht niet lastig, maar de docent zei om bij hem komen in de pauze of ergens in de vrije tijd om te het even controleren, maar ik durf het niet om het te vragen ik kan het niet ik ga dan helemaal rood worden en gestrest zijn.

 

Ik ga nu naar brugklaskamp heb eerlijk geen zin in. In groep 8 verveelde ik me zo erg, want ik had en heb nogsteeds geen vrienden omdat ik introvertisch ben en ik vind het lastig om vrienden te maken.

 

En doordat alles weet ik nu niet wat ik moet doen

 

Hoi,  ik zou het is bespreken met een leerkracht of leerlingenbegeleider. Ik denk dat dat wel al kan helpen. En is er niet zo iets als huiswerkbegeleiding? Allee, ik weet nie of da bestaat ik denk het wel maar misschien moet je daar is naartoe gaan en je toetsen en taken goed plannen kan ook helpen. 


Hoi,  ik zou het is bespreken met een leerkracht of leerlingenbegeleider. Ik denk dat dat wel al kan helpen. En is er niet zo iets als huiswerkbegeleiding? Allee, ik weet nie of da bestaat ik denk het wel maar misschien moet je daar is naartoe gaan en je toetsen en taken goed plannen kan ook helpen. 

Bedankt voor het antwoord! Helaas is bij mij op school geen huiswerkbegeleiding :(


Reageer