Skip to main content
Vraag

Eenzaam

  • 8 July 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Hi!

 

Mijj vriendinnen hebben mij soort van verlaten. En ik voel me nu vaak eenzaam. Gelukkig kom ik met fijne meisjes in een nieuwe klas maar ik zit alsnog bij mijn ex-BFF. Vorige week nog een echte BFF.  Heb ook de neiging om te snijden. Heb al een paar keer bijna gesneden en ik ben vaak moe. 

Tips?

Ik heb al eerder op een ander acc een zelfde topic geopend maar niemand reageerde

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

Tekst aangepast op grond van forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Wat jammer dat niemand reageert, dus ik zal wel ff reageren! Ten eerste: snijd jezelf niet! Dit is heel nadelig voor jezelf en dus ook voor je gezondheid. Praat er misschien eens met de lieve mensen van de Kindertelefoon over en ten tweede: je zou kunnen iemand van je school zeggen dat je echt niet met haar in de klas wil en dat begrijpen ze dan waarschijnlijk ook wel hoor!

Groetjes, justGhast

Hee

Zo lief dat je reageert! TYSM

Ik heb nu veel minder met mijn ex-vriendinnen te maken, want ik heb sinds eergisteren vakantie. Op Whatsapp heb ik mijn vriendinnen geblokkeerd. Helaas kan de klassenindeling niet verandert worden. Ik denk dat het niet erger wordt.

 

 

Reageer