Skip to main content

eco docent waar ik blij van word

• October 20, 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

ookikanoniem123
Forum|alt.badge.img

heee. ik zit op dit moment in vwo 3 en ben 15 jaar. Op het moment gaat het echt weer miinder met me . maar ja mijn docent. ik heb dit jaar voor het eerst economie en heb een docent waar ik iets fijns voel een soort rust (geen verliefdheid!!). Gewoon zijn uitleg zijn stem het is echt fijn om naar te luisteren. Hij ruikt ook echt lekker (sorry dit is echt weird maar het is gewoon zo !). ik heb altijd zin in eco en het voelt gewoon raar. afgelopen vrijdag toen had ik een ander vak en ik zat met een vriendin op de gang te werken. Als je de vragen af had mocht je naar huis en iedereen ging en liep voorbij terwijl wij nog bezig waren. uiteindelijk komt mijn eco docent en hij komt bij mn andere docent staat en zegt ons hoi en ze beginnen te praten over ons! en daarna vroeg eco docent of wij een snoepje wilde. ja Iknow weird verhaal maar ik wordt er blij van als ik er aan terug denk!

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

Dat heb ik ook gehad en dat gevoel is echt fijn. En het is helemaal niet raar dat je blij wordt van zo'n moment, ik bedoel, het zijn juist die kleine dingen die je dag beter maken.

xx liefs Wolf 🐺