Skip to main content

dresscode op school

• February 23, 2026
  • 9 reacties
  • 89 Bekeken

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

Haiii :3

dus ik had een vraagje  over dresscode op school? Hebben jullie er een? En zoja wat?  En als je die niet hebt, wat doen jullie aan naar school? Ikzelf heb geen dresscode!

byeeeee :)

9 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 23, 2026

Nee gelukkig niet. Lijkt me enorm vervelend. Ik draag nu gewoon casual kleding

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 24, 2026

Hey! We hebben geen voorschriften. Bij gym wel. Bepaalde kleur shirt, blauw sportbroekje en blauwe sokken (als er wedstrijden zijn bv volleybal toernooi).  Voor meisjes kan dan ook een langere sportbroek als dat voor  hun comfortabeler voelt of van het geloof ofzo. Maar regel is blauwe korte sportbroek.  

Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 24, 2026

Heyy,

Wij hebben ook niet echt kledingregels, wel dat je bij techniek je haar vast moet doen als je lang haar hebt.. bij gym moet je een wit shirtje aan(rest mag je zelf kiezen)🙃 

Liefs :)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 24, 2026

Geen bepaalde voorschriften, alleen geen hoofddeksels tijdens de les en geen zonnebrillen.

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 24, 2026

nah eig niks zolang je delen maar bedekt zijn!😭

Dingen zoals hoofddeksels, zonnebrillen, jassen  (pruiken sobbing as a cosplayer) zijn nie toegestaan tijdens de les maarja das denk ik wel logisch😭

Voor lo moeten we alleen schoenen met witte zool

that's it!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Je mag aan doen wat je wil, en daar ben ik het helemaal mee eens. 

Ik snap het ook als docenten zeggen dat je jas uit moet, omdat het dan lijkt alsof je weg gaat. :)

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • March 1, 2026

Hoi,

Wij hebben op school niet echt regels over kleding. Je moet gewoon voor lo in sportkleding komen, mag je zelf kiezen wat. Verder zijn dingen zoals petten, jassen, etc. niet toegestaan wat wel logisch is.

Groetjes, Monkeyboy08

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 1, 2026

Ja wij moeten alleen tijdens in onze gym tenues aan hebben waar de naam van onze school ook opstaat. En op school zelf maakt het niet echt uit wat je aan hebt 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 2, 2026

Op mijn school geen echte vaste voorschriften. Er is wel eens een jongen aangewezen dat hij een shirt aan moest doen in de zomer 😂 had helemaal nada bovenkleding. En een meisje idem van wie men het boven gebeuren iets te minimaal vond. Bij gym wel een shirt en broekje waarbij legging ook mag. 

Groetjes liefs Tartan X