Skip to main content
Vraag

doe het over twee jaar maar zie tegen de klas van volgend jaar tegenop

• June 13, 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Ik doe dit jaar over twee jaar vind het best chil lekker maar paar uur op een dag meestal heb lekker wat tijd voor mijzelf nu maar er zijn 2 problemen volgend jaar kom ik in een hele nieuwe klas van heel drie mavo ken ik er maar eentje die gaat sowieso wel oké doen maar ben bang dat de rest mij gaat pesten ik weet dat ze op mijn school er geen ene zak er aan doen omdat ik het twee jaar geleden zelf ook heb meegemaakt en begin van het jaar weer en ik had nooit echt vrienden in de klas alleen dit jaar ook niet echt maar ook wel eigenlijk ingewikkeld hoe ik ze moet noemen mijn vriendin of gewoon klasgenoten waar ik goed mee ben maar twee gaat sowieso naar het mbo ander gaat 4 havo doen dus moeilijk te spreken en eentje zit in 4 havo maar gaat naar het mbo dus ik ga mij nu nog eenzamer voelen dan ik mij al voel ik overweeg hierom om te vragen om de vavo kan gaan doen maar er is 1 ding is wel veel en wil niet lang in de bus en trein zitten I know als ik naar het mbo ga moet ik ook naar met de bus gaan maar de studie die ik misschien ga doen is nog redelijk dichtbij dus wat moet ik doen

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik heb ook een jaar over gedaan. Niks mis mee.