Vraag

Depressief door school

  • 1 October 2019
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had een gesprek voor de zomervakantie dat ik het op kader mocht proberen, Omdat er twijfels was of ik bb of kader mocht doen, Nu gaat het slecht met mij aangezien mijn oma is overleden in de zomervakantie en ik de laatste tijd erg moe ben en dan heb ik ook nog is dyscalculie wat wiskunde en rekenen erg moeilijk maken
Ik had vandaag een gesprek over dat mijn cijfers niet al te goed waren en ik misschien na de kerstvakantie terug moet naar bb, Dit zou voor mij echt super kut zijn aangezien ik nu in een super leuke klas zit en ik me echt schaam wanneer ik terug moet voor mijn vrienden, Ik weet ook gewoon dat ik kader in principe wel aan kan maar de kracht er momenteel niet voor heb ik ben zo uitgeput en ook al zou ik naar bb gaan dan zou het nog steeds slecht met me zijn school houdt absoluut geen rekening met mijn stress en ik voel me ook gewoon dagelijks ziek dat ik buikpijn heb, ik weet niet meer wat ik moet doen... Zou er een optie zijn voor thuisles via de laptop ofzo?

2 reacties

Hey,

Wat verschrikkelijk naar voor je zeg!
Je geeft aan dat het waarschijnlijk geen nut heeft wanneer ze je naar BB sturen omdat je gestrest bent.
Dit geeft al aan dat je verschrikkelijk moe bent. Ga er dan even uit. Vraag aan iemand of je ziek gemeld kan worden (want ja zo voel je je ook dus)
en als het dan niet overgaat is het misschien beter om dan toch even langs de dokter te gaan, als je zelf het gevoel van depressie hebt.
Reputatie 1
Badge
Hey, wat super naar voor je!
als ik jou was zou ik je mentor vertellen over wat je nu mee maakt. Ik denk dat hij/zij het wel begrijpt en misschien kun je ook wel hulp krijgen

als je het interessant vind ik herken me hier best wel in het is misschien een beetje anders maar ik heb ook buikpijn door school en zo

Ik zit op het vwo en ik vind school echt heel kt (meeste mensen wel denk k) ik ben mijn neef kwijt geraakt een paar jaar geleden. Hij is gestorven door kanker en het heeft erg veel impact gehad op mij ik heb me erg lang niet kunnen focussen op school en ik kreeg last van buikpijn waardoor ik school miste en ik moest dingen inhalen en was aan het stressen wat me alleen nog maar meer buikpijn gaf. bovendien had ik ook nog last van een depressie die tijd (is nu misschien al wel vier jaar bezig want ook voor dat mijn neef overleden was had het hele ziekte gedoe al impact op mij en iedereen was gespannen in mijn familie) dus ja alles was kt. Ik kreeg een speciale psycholoog hiervoor en die helpt me met school en shiz en overlegt ook dingen met mijn school.

Ik zou gewoon om hulp vragen ik weet zeker dat ze het begrijpen.
Ik wens je heel veel succes!

Reageer