Skip to main content

Day in Life (luiers)

• November 30, 2025
  • 21 reacties
  • 309 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar anderen die ook 24/7 luiers dragen hoe jullie dagen eruit zien met betrekking tot verschonings-momenten enzo. Maakt niet uit of je draagt vanwege medische redenen of omdat je een luier fetisj hebt ik ben gewoon benieuwd hoe jullie ermee omgaan.

Ik kom meestal rond 7u uit bed ik ga dan mijn tandenpoetsen en ontbijten dan rond 7:30 (of iets later) doe ik mijn nachtluier uit en doe ik een schone om zodat ik lekker fris de dag kan beginnen. Ik neem altijd nog 2-3 luiers mee in mijn rugtas zodat ik op school ook kan verschonen. Ik verschoon meestal pas tussen de middag (rond 12u) maar soms is eerder al nodig maar niet vaak. De derde verschoning is meestal voor het avondeten en dan nog een keer om 21u voor het slapen gaan. Dus meestal 4-5, keer op een dag verschonen. Hoe vaak doen jullie het?

Seashell😘 

21 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 1, 2025

Nou ik draag ze ook de hele dag ik word thuis verschoond  door me moeder en op school doet me vriendin het voor me .

Meestal word ik op school elke pauze wel verschoond  en thuis als ik opsta uit bed.

Als ik thuis kom  dan rond etenstijd en dan nog een keer als ik ga slapen.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 12, 2026

Ook iets wat vaker voorkomt omdat ik 24/7 moet dragen worden er eens in de zoveel tijd luiers bezorgd in een aantal grote dozen (in deze doos ook mijn eigen eerste ABDL luiers 🥰)

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 12, 2026

Ja ik ook 4/5 per dag en dan stuur ik altijd fotos door naar een goede vriendin van me en die besteld ze ook

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 12, 2026

Ook iets wat vaker voorkomt omdat ik 24/7 moet dragen worden er eens in de zoveel tijd luiers bezorgd in een aantal grote dozen (in deze doos ook mijn eigen eerste ABDL luiers 🥰)

Seashell 😘 

Ziet er goed uit jij bent weer voor de komende tijd veilig zo te zien 

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 12, 2026

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

En van waar komen die van jou 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 12, 2026

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar anderen die ook 24/7 luiers dragen hoe jullie dagen eruit zien met betrekking tot verschonings-momenten enzo. Maakt niet uit of je draagt vanwege medische redenen of omdat je een luier fetisj hebt ik ben gewoon benieuwd hoe jullie ermee omgaan.

Ik kom meestal rond 7u uit bed ik ga dan mijn tandenpoetsen en ontbijten dan rond 7:30 (of iets later) doe ik mijn nachtluier uit en doe ik een schone om zodat ik lekker fris de dag kan beginnen. Ik neem altijd nog 2-3 luiers mee in mijn rugtas zodat ik op school ook kan verschonen. Ik verschoon meestal pas tussen de middag (rond 12u) maar soms is eerder al nodig maar niet vaak. De derde verschoning is meestal voor het avondeten en dan nog een keer om 21u voor het slapen gaan. Dus meestal 4-5, keer op een dag verschonen. Hoe vaak doen jullie het?

Seashell😘 

Lijkt me leuk om je te leren kennen ik wil graag ook andere leren kennen die ook zIjn als mij

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 12, 2026

Ja ik ook 4/5 per dag en dan stuur ik altijd fotos door naar een goede vriendin van me en die besteld ze ook

Mag ik vragen waarom je foto's doorstuurd? 

Gewoon benieuwd...😅

Seashell 😘

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

En zijn dat dan alle behoeftes zowel plassen en poepen in de luier? ​@Seashell  ​@NN15000 ​@Koek02 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 13, 2026

Mag ik vragen waarom je foto's doorstuurd? 

Gewoon benieuwd...😅

Seashell 😘

ja zodat ze weet wanneer ze nieuwe moet halen

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 13, 2026

@olifant_Hocky  nee ik heb ze alleen voor het plassen  mijn grote behoefte doe ik wel op de wc 

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 13, 2026

@Seashell  en waar laat jij ze altijd komen of waar bestellen ze jou luiers 

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

@NN15000 waarom moet jij op jouw leeftijd eigenlijk nog verschoond worden?  Dat lijkt me toch heel ongemakkelijk voor jullie allemaal, zowel voor jou als voor de mensen die het doen.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

@olifant_Hocky voor mij ook voornamelijk voor plassen maar ik zou liegen als ik niet zou zeggen dat ik ook nog af en toe ook een poepluier heb👉👈... Dit is gelukkig tegenwoordig niet zo vaak meer maar het kan voorkomen maar het kan nog wel eens gebeuren…

@NN15000 ik mag de site helaas niet delen hier maar het is een Franse Shop die voornamelijk gericht is op ABDL en hier bestellen we vaak de luiers voor mijn zus omdat haar luiers niet vergoed worden omdat zij alleen last heeft van bedplassen en deze site is redelijk goedkoop mijn eigen luiers (excl. ABDL-luiers) worden meestal bezorgd door de apotheek (elke maand)

@Koek02  helaas mogen we geen gegevens uitwisselen hier ....

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 13, 2026

@Seashell In welke situaties heb je dan last van een poepluier. Alleen snachts of ook overdag?

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

@Seashell In welke situaties heb je dan last van een poepluier. Alleen snachts of ook overdag?

Het kan zowel  's nachts als overdag gebeuren. Ik let de laatste tijd er meer op dat ik bij aandrang gewoon ga want als ik drang heb en het te lang ophoudt gebeurt het soms toch nog. Als ik overdag niet heb gedrukt ga ik voor het slapen gaan nog wel even proberen want dan ben ik toch bang dat het dan 's nachts gebeurt maar dat vind ik echt verschrikkelijk. Dan wordt je in een stinkend bed wakker en het is helemaal uitgesmeerd over je billen het is echt een heel vies en vervelend gevoel.

Seashell 😘 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

En wie verschoond jou als jij op school bent of hoe doen jij dat als jij op uitstapt gaat of jij hebt een feestje of er zijn nergens geen wc’s in de buurt om jou te verschonen en jij moet er ook een behoefte in doen 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

En wie verschoond jou als jij op school bent of hoe doen jij dat als jij op uitstapt gaat of jij hebt een feestje of er zijn nergens geen wc’s in de buurt om jou te verschonen en jij moet er ook een behoefte in doen 

Ik heb geen hulp nodig met verschonen dus op school en andere plekken kan ik zonder al teveel moeite mezelf verschonen.  Tijdens een uitstapje zijn er toch meestal wel openbare toiletten of toiletten in een winkel waar je gebruik van kan maken. Daarnaast heb ik ook de Hoge Nood app om mijn telefoon staan dan zie je snel waar de dichtstbijzijnde toiletten zijn sommige zelfs met reviews over bijv. de hygiëne. En feestjes bij iemand thuis is er natuurlijk gewoon een WC en bij het tentfeest in het dorp (rond Koningsdag) zijn ook gewoon WC's of Dixi's neergezet dus in de meeste gevallen kan ik mezelf gewoon verschonen/verzorgen als dat nodig is heb altijd wel minimaal 1 verschoning bij me.

Seashell 😘 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 14, 2026

Ik heb geen hulp nodig met verschonen dus op school en andere plekken kan ik zonder al teveel moeite mezelf verschonen.  Tijdens een uitstapje zijn er toch meestal wel openbare toiletten of toiletten in een winkel waar je gebruik van kan maken. Daarnaast heb ik ook de Hoge Nood app om mijn telefoon staan dan zie je snel waar de dichtstbijzijnde toiletten zijn sommige zelfs met reviews over bijv. de hygiëne. En feestjes bij iemand thuis is er natuurlijk gewoon een WC en bij het tentfeest in het dorp (rond Koningsdag) zijn ook gewoon WC's of Dixi's neergezet dus in de meeste gevallen kan ik mezelf gewoon verschonen/verzorgen als dat nodig is heb altijd wel minimaal 1 verschoning bij me.

Seashell 😘 

Oké ik heb  nog een vraagje zou jij ook hier onder willen antwoorden 👇👇

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 14, 2026

@olifant_Hocky draag jij zelf ook? Ik zie je we veel vragen over stellen maar ik hoor niet of jij ze zelf ook gebruikt/draagt kan je daar wat over vertellen?

Seashell 😘 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 14, 2026

Ik heb van mijn kindertijd wel een aantal jaren gedragen en opeens moest ik er mee ophouden van mijn ouders met plas wekker en een aantal maanden of jaren er na ik weet het niet meer hoelang het geleden was kreeg ik er opnieuw zin om te dragen want ik voelde me er echt zo goed in maar mijn ouders wisten dat niet nu nog niet trouwens maar ik had terug zin om te dragen toen kom jij nog gratis luier staaltjes bestellen heb ik gedaan zonder ze het wisten daar na vond ik bij ons op de zolder een pak luiers die mama gebruikt voor haar werk heb ik aangedaan en in geplast het waren gewoon luier broekjes van tena denk ik daar na was het de allereerste keer toen ze mij betrapte en ze waren ontzettend boos ik mocht geen luier dragen de 2 keer doen ik het stikum deel weer betrapt weer boos dan dacht ik ik ga het bij oma doen daar lagen inleg luiers waar ik ook mijn behoefte in deed en daar is oma ook achter gekomen en heeft ze dat natuurlijk aan mama gezegd waren ze opnieuw ontzettend boos 

maar hoe het nu zit ik draag nu geen luier maar ik wil het nu nog altijd dragen maar mag niet van mijn ouders 

en ik kom ook klaar ik luiers ik ben ook geil op luiers als ik ze zou dragen en als ik er iets van zie 

snap je

@Seashell 

groetjes 👋 ​@olifant_Hocky 

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 14, 2026

@NN15000 waarom moet jij op jouw leeftijd eigenlijk nog verschoond worden?  Dat lijkt me toch heel ongemakkelijk voor jullie allemaal, zowel voor jou als voor de mensen die het doen.

Nou omdat ik me luiers zelf niet goed aan kan doen als me moeder het doet zit hij beter net als me vriendin en ze vinden het niet erg .

Maar mijn moeder en me vriendin zijn ook de enigste 2 die het doen bij mij.

Maar ik heb er vrede mee dat zei het doen ik heb in het begin zelf gedaan maar toen begon ik te lekken omdat ik hem niet goed had aangedaan dat was voor mij ongemakkelijk .