Skip to main content

daar ben ik weer

• December 16, 2025
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3

Heyyyy 

Ik ben weer terug en ik moet jullie even bijpraten!

Oke we beginnen bij het begin. In de zomervakantie kreeg ik een vriendje toen heel blij. Later na erachter te komen dat het toch wat te snel ging (na 3 dagen hielden we al handjes vast) na twee weken ging het uit. toen een nieuwe klas. Het pesten is eindelijk gestopt nu veel meer nieuwe vrienden. Krijg een goede klik met een jongen in mijn klas (Y) waar ik mijn ei kwijt kan. Y en ik praten te veel en worden uitelkaar gehaald krijg weer een lichte depressie. Toen die weg was kreeg ik weer een beetje hulp. Toen te weinig aan school gedacht en cijferlijst ging ernstig omlaag had alleen nog maar 3en en 4en. Toen wiskunde bijles. Alle cijfers gaan weer omhoog. En dan komt het Thuis... het is weer prut daar. Kei grote rommel kan amper nog lopen in huis. Krijgen vaste schoonmaakster. Dan krijgen we ineens brieven van de belastingdienst. Een dan zeg ik je misschien wel 3 per dag. Meer details ga ik niet geven. Opgelost heb alles op een rijtje. En dan.. ik krijg een crush... op mijn beste Y en dit is nog altijd zo en hij is zo lief tegen me... eeuwige gesprekken tijden lessen. Ondoorbroken... en hij luistert en luisterd tot z'n oren ervan vallen. Nu de toetsweek voorbij is kan ik even tot rust komen. Of toch niet... 

Tante in het ziekenhuis opa longkanker (hij werd vandaag geopereerd operatie geslaagd) 

Nou dat was me een ei!

Groetjesss jullie anoniempjeje ❤️

1 reactie

Eter
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

Wat een verhaal vol ups en downs!

Jammer van je tante en opa🙁.

Maar wat leuk van jou en Y. Ik hoop dat het goed gaat worden tussen jullie!

Het klinkt wel of als het soms wat minder gaat ) :

Maar als dat gebeurd moet je vooral aan leuke dingen denken, zoals Y. 

Ik wens je veel succes!