Skip to main content

Hii, ik zit nu in de 4e, ik probeer zo kort mogelijk mr gaat sws lang worden.

Ik had vorig jaar een erg roerig jaar en ben toen t me teveel werd naar mijn mentor gestapt. Ze begreep en hielp me heel goed en we hadden een hele goede klik samen. K kon met echt alles naar haar toe. Doordat ik problemen heb met mn eigen moeder ben ik haar als een ‘moederfiguur’ gaan zien (weet dat t nie de bedoeling is). Mijn problemen werden haar teveel, ik moest hulp zoeken en ons contact veranderde. Steeds vaker kregen we ruzie, ging ze schreeuwen en k janken. Toch na alle (heftige) gebeurtenissen zei ze aan t einde van t jaar dat ik dr op mocht blijven zoeken. Daar was ik dolblij mee.

Dat was k dit jaar van plan, alleen lijkt t alsof ze me echt nie mag. In de gangen negeert ze me en k had vdg toevallig les van dr en ze werd boos om niks. Ik ben echt gehecht aan dr en droom en denk kpt veel over dr en mis haar echt. Nou zou ik dolgraag een keer met haar willen praten om te weten wat er aan de hand is en of k t recht kan zetten. voelt nog als een open wond ofzo. Ik weet dat k af en toe echt verschrikkelijk (emotioneel) was, maar ik wil t goedmaken. Ik zou ook eig al het bovenstaande willen uitleggen, zodat ze het miss beter begrijpt. Ik heb dr nummer en zie dr kpt vaak lopen, alleen ik durf t nie. Wat moet k doen? Niet zeggen vergeet dr heb k al geprobeerd 😐

Geen reactie

Reageer