Hoi, ik heb sindskort een bijtketting die mij helpt tegen prikkelverwerking. Alleen ik wil hem dus wel omdoen naar school alleen ben bang voor reacties van kinderen. Wat zouden jullie doen? Wel of niet om? Ik zit te twijfelen.
Groetjes Tinker.fan
Hoi, ik heb sindskort een bijtketting die mij helpt tegen prikkelverwerking. Alleen ik wil hem dus wel omdoen naar school alleen ben bang voor reacties van kinderen. Wat zouden jullie doen? Wel of niet om? Ik zit te twijfelen.
Groetjes Tinker.fan
Hoi, ik snap dat je er zelf twijfels over hebt, maar de meeste mensen zullen niet eens weten wat het is, en denken dat je gewoon een leuke ketting om hebt. Het ligt er ook aan hoeveel je je aantrekt van anderen, dat is altijd wel een ding maar het gaat vooral om jou in dit geval. Probeer het gewoon de eerste dagen, en ik denk dat het dan best mee gaat vallen. En anders kun je 'm ook eerst in je binnenzak doen of ergens in stoppen waar je 'm wel bij de hand hebt zodat je het wel kunt gebruiken maar hij niet zo zichtbaar is. Maar het is natuurlijk het fijnste als je hem gewoon om durft te doen. Proberen is het enige waardoor je het merkt. Ik vermoed dat mensen hierom niet raar naar je kijken hoor.
Groetjes liefs Tartan X
Ik sluit me volledig bij
Door dit topic ben ik erachter gekomen dat een paar van mijn vriendinnen ook zo'n ketting hebben, dus dankjewel Ik dacht namelijk ook dat het een leuke ketting was.
Liefs,
Hey
Ik weet niet hoe zo'n ketting eruit ziet maar ik zou hem gewoon omdoen. Het zou denk ik niet erg opvallen dat het een bijtketting is.
Groetjes,
Ik sluit me volledig bij
dat ligt eraan wat voor een ketting je hebt.
met die eerste zal ik prima rond willen lopen maar met zo'n tweede dus niet.
als het niet een heel opvallende is maar zo'n een zoals de eerste kan je hem prima dragen. ik weet niet of jij dat ook hebt maar ik heb in elk geval dat als ik niks heb om te kauwen dan pak ik random dingen. en soms mijn handen. je moet wel oppassen met die random dingen want ik deed dat laatst en er zat blijkbaar nagellak op ofzo en het was dus zo vies.
ik heb wel een vraagje want heel veel plaatjes die ik zie is dan met kleine kinderen en er stond ook bij 1 voor de tandjes. voel je je niet te oud ofzo? je hoeft je heus niet te schamen want ik ken ook wel kinderen met een kauwketting en die zijn veel ouder dan de plaatjes.
Hoi jongens, dankjewel voor alle reacties
Groetjes Tinker.fan
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.