bijna vermoord door een schoolgenoot

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Badge

Hoi ik ben Joy ik ben 14 jaar oud.

en werd bijna door een derde klasser zijn naam is R. vermoord.

hij bedreigd me al een tijdje met een mes en een pistool.

en een week geleden liep ik op de trap met me vriendje van 17 die zit bij hem in de klas en die jongen R. dus die duwde bij en ik viel over de reling van de trap en ben 5 en een halve meter naar beneden gevallen en heb op de spoedeisende hulp gelegen en op de atensovercer en in coma en ik moet dinsdag gewoon naar school en ik kreeg al een appje van hem R. dat hij me nog een x wilt vermoorden.

wat moet ik nu doen.😱😢😭😢😩😫🥺😖😣☹️

 


4 reacties

Hey Joy

 

Wat heftig dat deze medeleerling je zo ernstig bedreigt en kwetst. Niet ok dat hij dit doet. Ik hoop dat je goed zal herstellen van de verwondingen die je hebt opgelopen. 

 

Zijn er je na dit incident vragen gesteld? Je vriend en jij zouden kunnen vertellen wat er gebeurd is. School zou situaties als deze erg serieus horen te nemen. De kans lijkt me groot dat ervoor gezorgd zal worden dat deze leerling je niet meer lastig zal kunnen vallen. 

 

Durf je je ouders of mentor in te lichten over wat er aan de hand is? Eventueel zou je kunnen mailen, of een berichtje sturen. Het lijkt me van belang dat er ingegrepen wordt, aangezien het gedrag van die oudere leerling niet aanvaardbaar is. 

 

Groetjes

Kenshin

Badge

Hoi Kenshin wie ben jij.

ik kan het niet tegen me moeder zegen. Ze wilt me dood hebben.

en school geloofd mij niet.

groetjes Joy

 

Hey Joy

 

Wat vervelend dat school je niet gelooft. Daarbij erg naar dat je schrijft dat je moeder je dood zou willen. Waaruit leid je af dat ze dit zou willen?

 

Zou je vriend voor je op kunnen komen? Hij zou eventueel zijn ouders kunnen vertellen wat hij heeft zien gebeuren, zodat ook die een woordje kunnen doen op school. 

 

Groetjes

Kenshin

Hallo KnappeJoy :)

Je kan in het ergste geval aangifte doen bij de politie want dit is serieus! Dit is gewoon bedreiging en zware mishandeling. 

-Dr8gon99

Reageer