Skip to main content

beste vriendin krijg een nieuwe

• January 20, 2026
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb nu al een jaar een beste vriendin en in dat jaar zijn we echt super close geworden en ik had echt niet verwacht dat dat zo snel zou kunnen maar het was echt perfect. We leerde elkaar kennen via voetbal en zij zat op havo en ik op vwo maar zij kon naar vwo toe dus ik zei kom naar mijn school toe want ik had in mijn klas niet heel veel vriendinnen. Uiteindelijk zat ze op mijn school en zelf in mijn klas en toen zij kwam kreeg ik opeens ook andere vriendinnen en was het super gezellig. Ik en mijn beste vriendin hebben veel meegemaakt zoals gepakt zijn met stelen en drinken want dat vonden mijn nieuwe vriendinnen erg cool ( ik ben daar niet trots op!). Ook was ik er altijd voor haar. 1 keer gingen we voor het eerst drinken alleen zij werd zo dronken dat je black out was en toen kwam er politie iedereen was weggerend behalve ik, ik was daar voor haar. Maar nu is er een ander meisje bij gekomen we noemen haar even Lotte. Lotte echt een slechte invloed want ze doet veel drugs en drinkt erg veel. Lotte maakt ook altijd hele nare opmerkingen tegen mij en mijn beste vriendin doet dan niks. Ik heb het wel vaak tegen haar gezegd maar dan zegt ze gewoon ja snap ik enz maar ze doet niks. Lotte neemt haar gewoon weg want we praten bijna niet meer en zitten ook niet meer in hetzelfde groepje in de klas bijvoorbeeld. Ik weet niet of ik nu super jaloers doe maar zo bedoel ik het niet. Ik baal er wel echt heel erg van! Op dit moment heb ik het een beetje los gelaten maar ik voel me erg slecht want wat ik doe Lotte is leuker, spannender en cooler. Maar mijn beste vriendin vind dat maar leuk omdat Lotte leuk is maar ze ziet het slechte er niet in en misschien is dat omdat iedereen haar mag maar ze doet zo onnodig gemeen tegen mij en ik snap het echt niet want ik heb nooit gemeen tegen haar gedaan. Hebben jullie tips wat ik kan doen of kan ik het beter laten?

doei 

1 reactie

• January 20, 2026

Soms kun je beter loslaten van dan vasthouden 

Je kan het altijd melden bij een ouder of begeleider