Skip to main content

 

Heyy, girlyypopsss

Ik ben sinds vorig jaar goed bevriend met een meisje uit mijn klas, E. Ze is echt een meeloper als het gaat om trends en is de laatste tijd heel 'pick me'.

Vorige week had ik ruzie met T, met wie ik naast elkaar zat. Ik ging naar mijn mentor om te vragen of ik ergens anders mocht zitten, en dat mocht. Deze maandag hebben T en ik het goedgemaakt, en het was weer gezellig. Maar toen zei mijn mentor dat E en ik moesten wisselen van plek, terwijl E T echt niet mag. Ik had al tegen mijn mentor gezegd dat T en ik het goed hadden gemaakt, maar hij zei "pech gehad".

E ging naast T zitten en begon helemaal te flirten. We hadden afgesproken dat we na deze les weer normaal zouden zitten, en ze vond dat prima. Maar na de les zei ze op een bitchy toon dat ik dit had veroorzaakt en dat we dus zo moesten blijven zitten. Echt verwarrend.

Bij Nederlands moesten we weer op onze normale plekken zitten, en de leraar zei dat we moesten gaan zitten. T was blij dat ik er weer was, en ik vond het ook grappig dat hij klaar was met E. Maar E was de hele les bitchy naar mij.

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik wil geen vriendinnen meer zijn met E maar ik ben bang dat de rest van mijn vriendengroep me dan ook niet meer mag. HELPP!

Xx

a nobody 😘😘

 

( namen geanonimiseerd door De Kindertelefoon vanwege forumregel 3 )

Heyhey! Ik zou even met E gaan praten waarom ze zo bitchy doet (ik zou het niet zo noemen trouwens).  En dat het oneerlijk is om naast T te gaan zitten als jij normaal naast hem zit en dag jullie dat alle bij willen. En als ze niet normaal doet zou ik niet heel boos tegen haar gaan doen maar niet heel aardig ofzo. Niet gaan roddelen (dat is toxic) maar gewoon normaal doen voor de vriendengroep. 
 

ja dit is dus waarom ik vriendengroepen echt niet leuk vind maar ja je zit er nu al in.

Succes pookie 🫶


Reageer