Vraag

Ben jij er ooit uitgestuurd?

  • 23 February 2024
  • 18 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hey iedereen,

Na de reacties van @Tartan14 en @tim16 in het blooper topic ben ik wel benieuwd, zijn jullie er ooit uit gestuurd en waarom?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben er maar 1 keer uitgestuurd. (Op de basisschool) Iemand deed iets heel grappigs maar we mochten niet lachen van de juf. Dus ik hield mijn hand voor mijn mond maar ik maakte alsnog een soort lach geluid. Toen werd ik eruit gestuurd. Heel kut want de eerste klas waar ik heen ging was er niet, dus ik vragen welke klas dan wel. Toen naar de volgende klas, was er ook niet, weer naar een andere klas was er ook niet! Zo beschamend 😅. Maar toen had ik wel een goede klas. 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jesse08 ! Ik ben in dit leerjaar nog niet uit de klas gezet of heb andere straf gekregen. Dat houd ik graag zo 😉 heel soms moet ik er wel mijn best voor doen bv niet lachen of opmerkingen maken maar dat lukt en ik ben er blij mee. Al snap ik het van @Tartan14  ook best hoor, als je zo vrolijk bent af en toe en je lacht snel tsja dan kun je pech hebben en voor straf de gang op is dan wel logisch 😊 maar ik wil het in ieder geval volhouden om niks te krijgen.  We will see xd. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Nee, gelukkig nog nooit gebeurt!

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Jesse08  ikzelf ben er nog nooit uigestuurd. Ik zie het wel eens gebeuren bij sommige jongens in mijn klas , of dat ze voor in het lokaal moeten zitten te blozen en schamen. Niet fijn.  En je noemt @Tartan14  die bij gym in de hoek moest staan, zodat iedereen je zo van achteren bekijkt met je handen op de rug,  dat lijkt me echt serieus ontzettend beschamend, ik kan me indenken dat je dan liefst oplost in het niets ;) Ik las ook dat je een paar keer op de gang stond Tartan, ik hoop dat het je niet vaker overkomt want zo publiekelijk staan dat is echt niet leuk voor je eigenwaarde denk ik. Be carefull boy! :) je bent namelijk zo aardig, lief en stoer dat dat eigenlijk niet bij je past lijkt mij, hihi sorry voor het “advies”.

Groetjes Sjardy XoX

Reputatie 7
Badge +5

Dat ben ik met je eens @Sjardy :)

Eigenlijk vind ik in de hoek staan ook een beetje een rare straf. Op mijn school gebeurt dat echt niet! Dan zegt de docent gewoon dat je je moet melden bij xxxx.

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben er 2 keer uit gestuurd in mijn leven

 

In groep 3 en in groep 4

Toen ik in groep 3 zat praatte ik erg hard. Mijn juffen dachten eerst dat ik gehoord problemen had maar dat was niet zo. 

Op een dag was de klas erg onrustig. Iedereen zat te scheeuwen en niemand luisterde naar de juf. Ik moest iets dringend zeggen dus ik begin te scheeuwen "JUF JUF JUF" 

Dat hoorde mijn juf, uit eindelijk. Maar ze vond het niet zo grappig. Dus ik weg gewoon op de gang gezet. Ik was zo van slag. Ik snapte niet wat ik miss had gedaan. Ik wou nooit meer op de gang komen.

Een jaar laten werd ik weer op de gang gezet. Deze keer was het niet mijn schuld. Ik zat dus een reken toets te maken en ik hoor achter me "lampenkap, lampenkap, reageer". Ik zeg nee, ik schud nee, ik wil niet op de gang komen. Maar het meisje achter me gaat door. Ik zeg uit eindelijk, helemaal boos "hou je mond"

Mijn juf hoorde dat. En ze was pissig. Dus ik en het meisje worden op de gang gegooid. We moeten sorry zeggen. Ik weiger. Ik ben woedend. 30 minuten later zit ik daar, boos op de gang, met een iritant meisje dat haar mond niet wilt houden, en een boze juf voor me. 

Ik mag dat meisje nogsteeds niet echt. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! @Sjardy  en @Jesse08  vlgs mij was die hoek van Tartan eenmalig in de brugklas 😉 ik ben het eens met jullie, ik heb zelf ook zo'n straf gehad (topic) en dat was weliswaar goed voor me maar ook echt eens maar nooit weer,  echt verschrikkelijk. Dus klopt wat jullie zeggen. Ik gun jou, lieve  @Tartan14  dat echt niet, en ook niet dat op de gang staan. Echt niet fijn.  

Liefs Tover xxx

 

 

Reputatie 7
Badge +3

hoii

ik was een keer bij engels, en we gingen een oefentoets nakijken en die toets moesten we de vorige les mee naar huis nemen en ik was m vergeten weer mee naar school te nemen.  dus mocht ik de toets nakijken van iemand die er toen, die les niet was. dus ik dat doen, komt degene van wie die toets was opeens binnen. dus moest ik die aan hem geven.

de antwoorden van de toets stonden op het bord en ik had geen zin om daar naaar te kijken (we deden het klasikaal) en we hadden daarvoor een echte toets gehad en als je die af had mocht je een woordzoeker maken. ik kon niks nakijken maar officieel moest ik vd lerares op het bord meekijken, maar daar had ik dus geen zin in . ik ging die woordzoeker maken, of iig ernaar staren (en ondertussen proberen woorden te vinden) een vriendin van mij zat ook een btje voor zich uit te staren. en toen waren we klaar met 1 onderdeel van die oefentoets nakijken zegtie vrouw opeens: ga maar op de gang staan .. en … want jullie zitten niet op te letten. 

dus wij gingen op de gang staan en uiteindelijk mochten we weer binnenkomen en toen moesten we een heel a4tje vol strafschrijven (thuis) haha

Reputatie 5
Badge +3

Ooit in groep 6 maar weet niet meer waarom... 

Wel vaak irritaties dit jaar want mijn naam wordt oprecht bijna elke les genoemd omdat ik "aan het praten ben" terwijl dat niet zo is…

Groetjess

Reputatie 7
Badge +9

1 keer in mijn hele schooltijd.

dat was bij engels. we hadden een nieuwe docent. hij dacht dat als je 1 keer je boek niet bij je had dat je er dan uit gestuurd mocht worden. ik had dus voor de eerste keer mijn engelsboek niet bij mij en ik werd eruit gestuurd. gelukkig heb ik me niet moeten melden. maar het is wel in het systeem gekomen

Ik ben er 1 keer uitgestuurd in de brugklas een vriend van me had me in de slappe lach gekregen door iets heel doms te doen vlak voor een toets wiskunde waardoor ik niet kon stoppen met lachen en er eruit werd gestuurd omdat ik de toets verstoorde met mijn gelach. Mocht de toets gelukkig later weer inhalen tijdens een inhaalmoment en niemand was gelukkig boos haha😅

Reputatie 7
Badge +10

Ik word er best vaak uitgestuurd omdat ik niet goed luister naar de docent.

En ik ben vaak best druk (ik heb geen ADHD dat is onderzocht) en dan verstoor ik de les.

 

En op de basisschool werd ik er vaak uitgestuurd maar dat was (vooral) omdat de pesters mij de schuld gaven.

 

Heel veel liefs en groetjes van @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Hii!!

 

Ik heb op de basisschool nogal vaak last gehad van een temper (woopsie) en daardoor ben ik er nooit uit gestuurd, maar ik ben wel vaak zelf uit de klas gelopen.

Verder ben ik normaal gesproken gwn rustig aan het werk in de klas en zit ik alles gewoon een beetje te observeren. Als ik uiteindelijk wat ik kan maken bij welke docent dan maak ik natuurlijk ook af en toe een praatje of een grapje en lach ik mee, maar niet over de top. Ik moet natuurlijk wel favoriet blijven bij de docent😉

 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, @Sjardy , @Jesse08  en @Tover01  het klopt wat Tover zegt, dat in de hoek staan was 2 keer in de brugklas, daarna gelukkig (!!) nooit weer haha. Misschien heb ik doordat ik in verschillende reacties eraan heb gerefereerd de indruk gegeven dat ik heel vaak op de gang ofzo moet, maar dat valt reuze mee hoor 😉 dit jaar 1 keer als straf en 2 keer uit mezelf om even af te koelen van een lachbui, want ik wil niet storen dus dat wordt dan wel op prijs gesteld. Ik ben er verder niet uitgestuurd om te melden enzo.  Vorig leerjaar een straf- gymles omdat ik op een alarmknop had gedrukt (waarvan ik serieus dacht dat ie niks meer deed).  In het algemeen ben ik eig best wel rustig en ook beleefd ( ja mevrouw, nee meneer) . Ik vind  het namelijk best bijzonder dat mensen ons les willen geven en iets willen leren.  Sommige leerlingen zien dat anders, maar gelukkig de meesten die ik ken zijn ook wel respectvol. Zo dat wou ik ook ff kwijt hihi.  Maar dus, geen zorgen, ik pas wel op hoor 😊

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 4
Badge +1

Niet echt uitgezet maar wel de klas uitgegaan van woede. Toen waren ze me aardig aan het lastig vallen een paar jongens toen we eet pauze hadden in de klas op de basisschool. En op het begeven moment werd ik zo boos dat ik er 1 een mep had verkocht en toen ben ik boos de klas uit gerend. Schade was dat de deur uit zijn voegen is gegooid en kapstok kapot en een raampje en ze moesten me in bedwang houden. Daarna nooit meer boos geweest wordt ook niet snel boos meestal vrolijk

Reputatie 7
Badge +2

Haiii, gelukkig @Tartan14  dan valt het dus mee. Goed dat het in de brugklas was en niet meer gebeurde daarna. Ik had al wat met je te doen vanwege dat je dan zo moest staan maar door  wat je uitlegt is dus de bezorgdheid  van Jesse en ik niet meer nodig haha. Fijn. En ook vind ik wat je zegt over docenten heel terecht. Ik ben het met je eens en vind het ook mooi en goed dat je beleefd bent. Top! 

XoXoX.    Sjardy 

Reputatie 5
Badge +1

Ik moest op de basisschool nr de directeur. Alleen omdat mijn leraar overal en nergens mee bemoeide. En na de pauze vroeg de leraar wat er was want ik en een schoolvriendin was ruzie aan het maken met de rest van onze vriendinnen groep. En hij bemoeide er dus mee, en ik en die schoolvriendin rende weg van hem. En de leraar ging achter ons aan. Ik hoop dat dit grappig genoeg was ookal is het niet dat ik eruit werd gestuurd.

Groetjes:)

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben er gelukkig nog nooit uitgestuurd, niemand in mijn klas. Maar, dat komt deels omdat we zo'n lieve leraren hebben, dus de les zit altijd vol met grapjes, en dan dwalen we met zn allen van de les af naar hele andere onderwerpen. Dat vind ik wel leuk. Ook op de basisschool ben ik er nog nooit uitgestuurd.

@boekenworm 

Reageer