Skip to main content
Vraag

ben ik fout door te praten met een leerkracht

• April 10, 2026
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Lou
Forum|alt.badge.img

Hoi

Ik zit thuis in een moeilijk situatie en ik slaap de laatste tijd minder goed. Mijn leerkracht wiskunde heeft het opgemerkt en vroeg of ik oké was en toen zijn ik dat alles goed was. Maar ze geloofde me niet. Sind dat moment heb ik door mijn beste vriendin gesprekken met haar. 

De week voor de vakantie wou ik haar iets vertellen wat moeilijk was, maar ik durfde niet omdat ik niet wist hoe ze zou reageren. 

Op teams heb ik haar ookal berichtjes gestuurd, om te vragen voor gesprekjes en ook om te laten weten dat het niet zo goed gaat. Ik verontschuldig me dan ook altijd dat ik haar dan stoor en ze antwoord dan dat ik altijd mag sturen als er iets is, maar soms / bijna altijd voel ik alsof ik echt irritant ben met mijn problemen en dat het haar totaal niet uitmaakt. 

Nu is het vakantie en ik heb eigenlijk haar nodig voor een gesprekje, is het fout om haar eenberichyje te sturen op teams of niet? 

Wat moet ik doen? 

1 reactie

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Hoi,

Ik denk dat je dat gewoon kan doen hoor! Uit wat je vertelt is ze juist wel betrokken bij je en wil ze je vast helpen ❤

Liefs en veel suc6 :)