Skip to main content
Vraag

ben ik de ***** of niet

• May 31, 2026
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+3

Haii myla hierrrr

Poos terug zat ik in een vrienden groep tot een  bepaald moment

Storytime: 

was altijd met die mensen in de pauze en ze waren altijd heel gezellig soms druk maar best gezellig.

Ik en een meid uit die groep waren best wel goed bevriend op gegeven moment maar we stoeide best vaak in de pauzes op een vriendelijk manier.

Tot een bepaalde pauze we weer stoeide en ik perongeluk haar borsten raakte met me elleboog had het zelf niet door maar toen ze het zei bood ik me excuses aan maar die zelfde middag werd ik uit de appgroep gegooid hierom.

En de week erna in de pauze (want het was toen vrijdag)

Toen was ik weer bij die groep en werd ik weg gestuurd om dat ze het niet zo prettig meer vonden als ik in de buurt was.

Ben ik nu een aanrander of slecht persoon?

Moet ik dit tegen iemand zeggen?

Dit was me verhaal en hebben jullie tips?

Liefs myla

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 1, 2026

Hey ​@myla0318,

Nee jij bent geen slecht persoon. Je gaf per ongeluk een stootje en hebt daarna je excuses aangeboden. Iets beters had je niet kunnen doen. Ik snap natuurlijk dat het voor haar wel wat vervelend kan zijn, maar om jou dan uit de (app)groep te gooien vind ik wel een beetje overdreven. Dat verdien je niet. Kun je het misschien nog bespreken met je vriendengroep? 

Liefs🤍

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 1, 2026

JE BENT GEEN SLECHT PERSOON!!! het kan iedereen overkomen ik stoei ook wel eens in de pauze of het me broertje en dat ik dan hun geslacht aan raak dat gebeurt soms dat is vaak ook het risico van stoeien 

maar dat je dan een app groep uit wordt gegooit ja oke kan maar vaak word je er dan weer in gezet maar dat je niet eens meer in de buurt van hun mag komen is wel raar ik zou het gewoon bij je mentor of iets aan geven sucses ​@myla0318 

🙃