Skip to main content

Belangrijke Vraag !!

• January 15, 2026
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

TheCoolGuy
Forum|alt.badge.img

Ik ben heel benieuwd wat jullie meest favoriete vak op school is, en jullie minst favoriete vak.

Laat het weten 👇

5 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 15, 2026

Hoi,

Frans is mijn favoriete vak. Meestal vinden kinderen het het ergste vak. Mijn minst favoriete vak heb ik niet per se maar levensbeschouwing is wat minder.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 15, 2026

Hey! Mijn meest favoriete vak is geschiedenis. Het is op zich al interessant maar de lerares vertelt ook geweldig. En het vak verklaart veel van waarom dingen nu gaan zoals ze gaan. Minst favoriete is Nederlands maar dat komt door de lerares want het is eig ook best een mooi vak ☺️

Liefs, Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Voor mij is mijn favoriete vak maatschappijleer, komt eigenlijk puur door de docent, ze legt het heel goed uit en het zijn gewoon fijne lessen. Meestal na de les eindigen we met een  Kahoot quiz 🤣

Mijn minst favoriete vak is wiskunde, ik snap er niks van, de docent vind ik niet fijn en geeft nogal op een ingewikkelde manier uitleg 🧐

Groetjes 

Forum|alt.badge.img+5

Meest favoriete Nederlands. Minst favoriete gym

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 20, 2026

hii

mijn leukste vak vind ik gym omdat ik kan doen wat ik wil en ik hoef niet stil te zitten  🙃 en mijn stomst vak/vakken vind ik  wiskunde of nederlands ik ben er niet zo goed in 😭

liefs vie