Vraag

bang zijn

  • 21 April 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben een soort van bang denk ik??

Ik ken het gevoel niet..

Goed er is een meisje in mijn klas  maar ken er nie heel goed. Ik ben haar gaan volgen op tiktok en ik krijg dus oppeens allemaal vids over paniekaanvallen en self harming en zm gedachtes en die herplaatst zij allemaal ik ben een beetje bang denk ik. Ik wil er voor haar zijn maar ik weet niet zeker of ze me mag kan iemand me helpen bij dit gevoel??


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, kun je er niet voorzichtig over beginnen? Zo van dat je heel aparte vids te zien krijgt en wat ze van die vids vind. Of ken je iemand waar je dit mee durft te bespreken? Bijvoorbeeld een docent, mentor of vertrouwenspersoon. Dat je aangeeft dat je dit zag en dat je je toch wat zorgen maakt. Zij zullen dat professioneel oppakken. En het goed van je vinden dat je het aangeeft. Het is geen snitchen ofzo, dus dit mag je best doen omdat je bezorgd bent en niet alleen met dit gevoel wilt blijven zitten. Super logisch. En ik vind het lief dat je zegt dat je er voor haar wil zijn! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Heel normaal dat je bezorgd bent. Ik sluit me aan bij de tips van @Tartan14 

Als jij je vervelend gaat voelen door haar berichten is het misschien beter om haar te ontvolgen. Dat klinkt misschien lullig maar je moet ook aan jezelf denken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Cool.cat29 

 

Heel goed van je dat je dit vertelt, en dat je steun zoekt op het forum. je maakt je zorgen om iemand anders, en dat is heftig, ook voor jouzelf. Je krijgt al steunende en helpende reacties hier.
Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook als je je zorgen maakt om een ande, ben je natuurlijk van harte welkom. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon) 

Reageer