Skip to main content

Hai,

Ik had vorige week een gesprek met mijn mentor omdat het op school niet goed gaat en het niveau nu eigenlijk ook te hoog is. ik kan naar een andere klas, maar er is geen plek op de school waar ik nu zit dus dan ga ik naar een andere locatie van dezelfde school. Maar ik vind het wel spannend om dan weer contact te maken, hebben jullie tips? hoe deden jullie het op je 1e schooldag?

groetjesπŸ€—

Hey lieve ​@CantaloupeΒ  ik wil je ook even steunen en ik vind het knap dat je er zo in staat. Je kunt het en het gaat goed komen. Goed ook hoe je het vertelt! Ik wens je heel veel succes!Β 

Liefs, Tover xxx

Hai

dankjewel, liefπŸ€—

liefs terugΒ 

Hai,

oh en had donderdag een gesprekje met mn mentor en ik hoef voorlopig niet meer naar school dan ik nu ga en is wel een opluchting 😊 ze merken dat het nog wel moeizaam gaat en vragen vanaf nu na de les of dat uur daar na nog lukt. soms is het zelfs nu nog te veel helaas πŸ™πŸ˜”

liefs van mijπŸ€—

Hii ​@Cantaloupe,

Ah wat vervelend,Β 

Fijn dat ze het wel merken dat het nog moeizaam gaat. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen hoor!πŸ€—

Veel liefs van mij πŸ˜‰β¬‡οΈ

Hai,

lief, dankjewelπŸ€—

groetjes van mij😊

Hai ​@BoterbloempjeeΒ 

ben benieuwd of die docent het morgen gaat vragen aan meπŸ˜• is al vaker gebeurd dat ze afspraken niet wisten maar anders vraag ik het zelf welπŸ€—

liefs van mij😊

Β 

Hii,

Weet niet of je morgen naar school moet, maar succes en geef wel optijd aan als het niet langer lukt.Β  Hoop dat het een beetje goed zal gaan!πŸ€— hoop inderdaad dat je docent gaat vragen.Β 

Β 

Liefs ❀️

Hoi, wat vertel je alles eerlijk en goed! Ik heb geen top tip maar ik hoop dat het goed zal gaan. Je lijkt me ook een lief persoon. Net als heel veel mensen hier! Veel succes ! Groetjes Tjempie xxx

Hai,

ik ga vandaag niet maar dankjewelπŸ€— maar komt goed ik zal het zeggen als het niet gaatπŸ™‚

liefs van mijΒ 

Hai ​@TjempieΒ ,

dankjewelπŸ€— lief van je😊,

liefs van mij

Reageer