Skip to main content

Hai,

Ik had vorige week een gesprek met mijn mentor omdat het op school niet goed gaat en het niveau nu eigenlijk ook te hoog is. ik kan naar een andere klas, maar er is geen plek op de school waar ik nu zit dus dan ga ik naar een andere locatie van dezelfde school. Maar ik vind het wel spannend om dan weer contact te maken, hebben jullie tips? hoe deden jullie het op je 1e schooldag?

groetjes🤗

Hii lieve @Cantaloupe ,

Ahh dit is heel herkenbaar, maar wees in ieder geval wel gewoon jezelf en ja dat is lastig maar probeer het wel.  Je zou contact proberen te maken met de mensen die je aardig lijken en die fijn voor je voelen, dan kun je over luchtige dingen praten bv: of ze in de buurt wonen, of je deelt wat over jezelf als je dat wilt en durft... maar meestal komt het vanzelf wel hoor. Aan je reacties te zien lijk je me een ontzettend lief en leuk persoon dus dat ontbreekt er niet aan. 😉 Hoop dat je hier iets aan hebt en dat het misschien wat spanning weg kan nemen, maar onhoud dat je lekker jezelf bent en wel aangegeven op school als je je niet fijn voelt, des te eerder wordt je geholpen en dat is ook zeker niet erg of raar... ga er eigenlijk niet van uit, maar dat je het weet. Voor als je binnenkort kan beginnen wens ik je heel veel succes en heb vertrouwen in jezelf, ik geloof in je en ben benieuwd. 💪🍀

Veel liefs en succes 😘❤️

Hai,

Dankje voor je lieve reactie en tips😘 ik stuur nog wel een berichtje hoe het ging😊

groetjes🤗

Heyy,

Ik ben zelf een tijdje terug van school geswitcht en dat vond ik ook echt enorm spannend. Zoals @Boterbloempjee al zegt wees gewoon lekker jezelf en probeer er met een goede, positieve mindset heen te gaan en waarschijnlijk vind je dan vanzelf wel je draai op school. Bij mij is dat ook goed gegaan en ondanks dat ik niet echt vrienden heb in mijn nieuwe klas zijn de contacten die ik er heb gewoon prima. Ik heb er echt vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen bij jou! Succes!🍀

Liefs, ItsJustMe <3

Heee lieve @Cantaloupe,

Ik begrijp je spanning hoor, het is ook weer allemaal nieuw. Ik was/ ben erg verlegen, maar ik ging gewoon een gesprek voeren met iemand die voor mij wel fijn voelde en ik wist niet waar ik moest beginnen maar uiteindelijk ging het zoals @Boterbloempjee ook al zegt vanzelf . 😊 En je lijkt me inderdaad ook een lief en fijn persoon dus dat moet wel goed komen. En ondanks dat je het spannend vind of misschien zelfs eng vind en bang bent is het goed om jezelf te zijn en ook te blijven. Je bent perfect hoe je bent. Verder heb ik weinig toe te voegen aan wat er al is gezegd. Dikke knuffel van mij 🤗 en je kunt het! 

Veel liefs 😁

Hai,

Dankje @Tropicana & @ItsJustMe 🤗 ik had vanochtend een gesprek en mijn mentor is gelukkig heel aardig!😊 had dit ook tegen haar gezegd en er is nog plek naast een jongen die ze heel aardig en sociaal vind dus ze zet me op de plattegrond naast hem, hoop dat het klikt😊 in de mentorles doen ze ook spelletjes om elkaar te leren kennen dus dan is contact maken misschien ook wat makkelijker

groetjes en knuffel terug🤗

Heee,

wat super fijn zeg, hoop echt voor je dat het klikt! 

veel liefs en blijf lekker jezelf 😁❤️

Dat klinkt top dat stelt je vast gerust! Ik hoop ook echt dat het goed klikt, maar daar vertrouw ik wel op! Succes!💪❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Hai,

morgen is het zo ver🙃

Hii,

Lieve lieve  @Cantaloupe heel veel succes morgen! Hoop ontzettend dat het een beetje goed verloopt en dat contact maken goed gaat.  Blijf wel gewoon jezelf, maar heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen! Je kunt het! En het  spannend vinden is normaal. 😘❤️🍀

Laat je weten hoe het is gegaan?  Ben heel benieuwd! 🙂

Veel liefs 😘

Heel veel succes morgen op je nieuwe school lieve @Cantaloupe! Laat je ons wel weten hoe het is gegaan? Ik hoop echt dat het goed zal gaan maar daar heb ik wel vertrouwen in!💪❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Hai,

dankjewel voor de lieve berichtjes🤗

het ging wel goed , de klas is wel fijn en de docenten ook wel, maar van bio praat heeel lang op een saaie manier🙃 ik heb nog niet echt gepraat met iemand en zat het 1e uur alleen, het 2e bij bio niet maar toen was iedereen stil omdat de docent aan het woord was, hoop dat het later wel lukt😊 

na die 2 uur ging ik naar huis, ik heb chronisch hyperventileren dus weinig energie en dat ik me niet goed voel, maar krijg daar binnenkort hulp bij dus zal dan lukt hopelijk wat meer😊.

liefs van mij <3

Hii lieve @Cantaloupe ,

Fijn om te horen dat het wel goed ging! Hoop dat het zo blijft. Wat vervelend voor je dat je chronische hyperventileren hebt, belemmerd dat je heel erg? En kan dat nog beter worden? Hoop dat je je snel wéér wat beter voelt. 

Veel liefs 🤗❤️

Hai @Boterbloempjee ,

ja helaas wel heel erg😕 het kan wel beter worden maar dat duurt heel erg lang en is ingewikkeld omdat het door langdurig stress komt maar dit ook weer heel veel stress geeft waardoor ik er in blijf hangen🙁

liefs van mij🤗

Ach jeetje wat ontzettend naar en heftig @Cantaloupe.😟 wel fijn om te weten denk ik dat het wél beter kan worden. Hoop dat het uiteindelijk toch iets beter wordt of in ieder geval dat het wat draaglijker voor je wordt. 🍀

Veel liefs ❤️

Heyy,

Super fijn dat de eerste dag goed is gegaan! Helemaal niet erg dat je nog niet hebt gepraat hoor dat komt vast nog wel komende tijd! Het is in ieder geval al super fijn om te lezen dat je klas fijn is!☺️

Wel jammer dat je zo'n last had van die hyperventilatie dat lijkt me niet chill.. Misschien dat de spanning van de eerste schooldag daar ook in meespeelde. Heb je wel trucjes voor jezelf om dan weer rustiger te worden? Fijn dat je iig hulp gaat krijgen voor je hyperventilatie hopelijk kan je een goede manier vinden om het dragelijk te maken voor jezelf.

Je bent goed bezig ik ben trots op je!💪❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Hai @ItsJustMe ,

het is eigenlijk de hele tijd en dus niet een soort aanval, en eigenlijk kan ik daar weinig aan doen😕 alleen tegen echt aanvallen dat het erger is helpt het misschien wel maar dat is niet zo heel vaak, maar krijg daar idd over een tijdje wel oefeningen voor. 

liefs terug😘

Hai,

vandaag was mijn 3e dag en het ging goed😊 mentorles was wel gezellig en contact maken is nu al wel wat meer gelukt, ze zijn eigenlijk allemaal wel aardig.

Groetjes🤗

Hii,

Wat fijn @Cantaloupe ! Hoop dat het zo blijft 😊

Liefs 🤗

Hai,

het gaat nog steeds wel goed gelukkig😊🙂

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Wat fijn! Hoop dat het zo blijft. Ook al meer contact kunnen maken/ krijgen. ( wou toevallig vandaag nog vragen) 😊

Veel liefs 🤗❤️

Heyy,

Super fijn dat het nog steeds goed gaat ​@Cantaloupe! Heb je ook al wat meer contacten gehad met wat klasgenoten?😊

Liefs, ItsJustMe <3

Hai,

lief dat je het wou vragen ​@Boterbloempjee 🤗 vorige week mentorles was wel gezellig, verder nog niet zoveel contact gehad maar ben er ook niet een in pauze ofz en in de les zit ik naast iemand wat niet echt klikt niet dat hij onaardig is hoor maar ja

1 iemand zeg ik wel steeds hoi tegen als ik binnenkom en is wel heel aardig maar zit niet naast hem dus contact maken is dan een beetje moeilijk,

liefs van mij🤗

Hii,

@Cantaloupe , jammer dat je nog niet zo veel contact hebt gehad, maar heb er vertrouwen in dat dat nóg wel gaat lukken je bent super aardig 🤗 maar wel fijn en een opluchting lijkt me dat ze tenminste wel aardig zijn. 

Liefs ❤️

Hai,

dankjewel lief dat je dat zegt🤗 vind jou en de rest die reageerde ook super aardig😊

Ja zeker een opluchting🙂 gelukkig is de klas ook niet zo druk,

liefs van mij🤗

Heyy ​@Cantaloupe!

Fijn dat je klas iig wel aardig en rustig is dat is al een hele opluchting voor je lijkt me! Het contact gaat vast nog wel komen daar heb ik alle vertrouwen in!

Je bent goed bezig ik ben trots op je!🤗❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer