Skip to main content

Hai,

Ik had vorige week een gesprek met mijn mentor omdat het op school niet goed gaat en het niveau nu eigenlijk ook te hoog is. ik kan naar een andere klas, maar er is geen plek op de school waar ik nu zit dus dan ga ik naar een andere locatie van dezelfde school. Maar ik vind het wel spannend om dan weer contact te maken, hebben jullie tips? hoe deden jullie het op je 1e schooldag?

groetjes🤗

Hii lieve @Cantaloupe ,

Ahh dit is heel herkenbaar, maar wees in ieder geval wel gewoon jezelf en ja dat is lastig maar probeer het wel.  Je zou contact proberen te maken met de mensen die je aardig lijken en die fijn voor je voelen, dan kun je over luchtige dingen praten bv: of ze in de buurt wonen, of je deelt wat over jezelf als je dat wilt en durft... maar meestal komt het vanzelf wel hoor. Aan je reacties te zien lijk je me een ontzettend lief en leuk persoon dus dat ontbreekt er niet aan. 😉 Hoop dat je hier iets aan hebt en dat het misschien wat spanning weg kan nemen, maar onhoud dat je lekker jezelf bent en wel aangegeven op school als je je niet fijn voelt, des te eerder wordt je geholpen en dat is ook zeker niet erg of raar... ga er eigenlijk niet van uit, maar dat je het weet. Voor als je binnenkort kan beginnen wens ik je heel veel succes en heb vertrouwen in jezelf, ik geloof in je en ben benieuwd. 💪🍀

Veel liefs en succes 😘❤️

 


Hai,

Dankje voor je lieve reactie en tips😘 ik stuur nog wel een berichtje hoe het ging😊

groetjes🤗


Heyy,

Ik ben zelf een tijdje terug van school geswitcht en dat vond ik ook echt enorm spannend. Zoals @Boterbloempjee al zegt wees gewoon lekker jezelf en probeer er met een goede, positieve mindset heen te gaan en waarschijnlijk vind je dan vanzelf wel je draai op school. Bij mij is dat ook goed gegaan en ondanks dat ik niet echt vrienden heb in mijn nieuwe klas zijn de contacten die ik er heb gewoon prima. Ik heb er echt vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen bij jou! Succes!🍀

Liefs, ItsJustMe <3


Heee lieve @Cantaloupe,

Ik begrijp je spanning hoor, het is ook weer allemaal nieuw. Ik was/ ben erg verlegen, maar ik ging gewoon een gesprek voeren met iemand die voor mij wel fijn voelde en ik wist niet waar ik moest beginnen maar uiteindelijk ging het zoals @Boterbloempjee ook al zegt vanzelf . 😊 En je lijkt me inderdaad ook een lief en fijn persoon dus dat moet wel goed komen. En ondanks dat je het spannend vind of misschien zelfs eng vind en bang bent is het goed om jezelf te zijn en ook te blijven. Je bent perfect hoe je bent. Verder heb ik weinig toe te voegen aan wat er al is gezegd. Dikke knuffel van mij 🤗 en je kunt het! 
 

Veel liefs 😁


Hai,

Dankje @Tropicana & @ItsJustMe 🤗 ik had vanochtend een gesprek en mijn mentor is gelukkig heel aardig!😊 had dit ook tegen haar gezegd en er is nog plek naast een jongen die ze heel aardig en sociaal vind dus ze zet me op de plattegrond naast hem, hoop dat het klikt😊 in de mentorles doen ze ook spelletjes om elkaar te leren kennen dus dan is contact maken misschien ook wat makkelijker

groetjes en knuffel terug🤗


Heee,

wat super fijn zeg, hoop echt voor je dat het klikt! 
 

veel liefs en blijf lekker jezelf 😁❤️


Dat klinkt top dat stelt je vast gerust! Ik hoop ook echt dat het goed klikt, maar daar vertrouw ik wel op! Succes!💪❤️

Liefs, ItsJustMe <3


Reageer