Skip to main content

Alleen op school

• June 12, 2025
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

PrivatTeen
Forum|alt.badge.img

Hoi Allemaal! ik zit in de eerste klas en ga straks naar vwo2.

Wat ik erg balen vind: ik word alleen gelaten. dat gebeurd sws al bij mijn vriendengroepje, maar nu nog erger. 

ik zit op een school met 3 gebouwen: havo/vwo, mavo/kader en basis. dat zin de drie gebouwen en ik zit dus op vwo, maar al mijn vriendinnen gaan naar havo of mavo.

en nog een probleem: 2 meiden van mijn klas gaan vwo doen, maar die 2 willen per se samen met elkaar en mij. laten we de vriendinnen even lotje en saartje noemen, voor hun privecy. ik mag lotje wel, zij is aardig en vrolijk. maar saartje doet vaak gemeen, ook al bedoelt ze het niet zo. ik zat met saartje op de basisschool dus ken ik haar goed, en ik weet dat ze een backstabber is. ze probeert altijd bij de populairen te horen, ook al mag niemand haar. ze is best sad. ik weet niet hoe ik het tegen saartje kan zeggen zonder haar boos te maken, want dan word mijn schooltijd een hel.

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Misschien kan je het hier met je mentor over hebben

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 10, 2025

Probeer het duidelijk maar lief te vertellen zoals Soms vind ik je best wel gemeen doen tegen mij ookal bedoel je het niet zo, Ik voel me er alsnog een beetje gekwetst door