Skip to main content
Vraag

Aangeraakt op schoolreisje.

• March 18, 2025
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Nao
Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, ik heb ff een vraagje!

Vandaag ging ik op school reisje naar een molen. Het was best interessant, en we werden in kleine groepjes verdeeld om rond te kijken met een begeleider. De begeleiders werkten bij de molen/kinderboerderij. De begeleider die mij en mn vriendinnen aan rondleiden was, was gewoon een aardige oude man die als kind al opgroeide bij de molen. Toen de rondleiding afgelopen was moesten we buiten de molen staan wachten tot de andere groepjes klaar waren. Dus toen kwam er een ander groepje met hun begeleider (begeleider#2) en begeleider#2 ging praten met die van ons groepje. Toen maakte begeleider#2 een grap en ging dicht naast mij en een vriendin staan. Toen porde hij me in mn onderrug en zij, en daarna aaide hij ff over mn schouder. Ik vond dit super raar, want had nog nooit met deze man gesproken. En onthoud dat hij iets van 58 is, en ik ben 13. Ik wil niet dramatisch zijn, maar is dit betasten? Want al mn docenten keken me raar/geshockeerd of boos aan toen ik dit aan ze vertelde.

2 reacties

• March 19, 2025

Hey ​@Nao ,

Het is moeilijk te zeggen of dit echt met slechte bedoelingen is gebeurd. Je docenten/klasgenoten kunnen hier waarschijnlijk beter over oordelen. Goed dat je het in ieder geval tegen een docent hebt gezegd. Als je er verder mentaal geen last van hebt zou ik het eerlijk gezegd gewoon laten gaan. Mocht je er wel last van hebben blijf dan vooral er over praten met anderen zoals je al hebt gedaan.

Groetjes,

NV

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 18, 2025

@Nao  dat is heel vervelend maar als je er geen probleem van maakt en voelt laat het maar varen .

Ik was er niet bij dus weet niet of hij er bijbedoelingen bij heeft dat hij je aanraakte.