Hoi ik ben Sara en ik zit sinds een paar weken op het mbo ik merk alleen dat het niet zo is als ik het me had voorgesteld. Ik had verwacht dat ik veel vrienden zou maken en me nooit meer alleen zou voelen, alleen merk ik dat ik me soms zo alleen in de klas voel. Ik kan met iedereen goed omgaan maar ik heb niet echt vaste vrienden. Ik merk dat ik hierdoor aandacht wil. Ja klinkt heel gek maar vroeger als kind wou ik me been breken en flauwvallen zodat ik cool was en aandacht kreeg. En ik merk dat die gedachtes een beetje terug komen. En als ik dan een beetje aandacht krijg dan voel ik me ineens een stuk beter. Herkent iemand zich hierin? en heeft iemand misschien tips? want natuurlijk doet een been breken heel pijn en als ik er goed over na denk zou ik dat ook helemaal niet willen. Groetjes Sara.
Bladzijde 1 / 1
Hii,
Jeetje wat rot dat je je een andere voorstelling van het mbo had. Misschien kun je proberen om wat meer in contact te komen of in de pauze? Verder vind ik het lastig om iets te zeggen, hoop dat er meer gaan reageren.
Liefs
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.