Skip to main content
Vraag

Aandacht mentor

• December 1, 2025
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Ik wil graag een gesprekje gewoon een gesprekje met mijn mentor. Ik voel me gewoon beetje down en vind het chill om mhet haar er gewoon even over te babbelen. Ik ben absoluut niet iemand die hier naar gaat vragen of iemand anders gaat vragen om het te vragen. Hoe kan ik haar aandacht krijgen dat ze ziet mss dat eht niet goed gaat en ze zelf een gesprekje wilt.

Dankjewel voor het antwoorden! :))

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • December 1, 2025

Hey, je kan dat gewoon aan haar vragen want daar zijn mentoren voor. Vraag maar gewoon iets zoals: "Hé kan ik even met je praten?" Of "Ik voel me niet zo fijn, kan ik even praten?'' 

Ik hoop dat het gauw weer beter gaat! Succes 

Liefs Yusa 😘

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 2, 2025

Je moet het zeker niet gaan uitlokken door het erger te maken dan het is, of expres zielig gaan doen of iets faken, in de hoop op te vallen, want dat valt sws op en dan heb je voor de rest van je school leven een zielig imago. Als je met je mentor wil praten moet je gewoon erom vragen. Zijn daar geen regels voor op je school (anoniem aanvraagbriefje, procedure, aanmelding via weetikveel,) 

PleunLoL67
  • Net nieuw
  • December 4, 2025

Miss, dat je kan mailen of op teams een berichtje sturen? Heb je het nummer van je mentor? Dan kan je misschien daar een appje sturen ofzo. Met daarin: Kan ik zou morgen even spreken in de les? Bijvoorbeeld. 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 6, 2025

@Madeliev Je kunt een berichtje via outlook of teams sturen, met je vraag erin.