Skip to main content

Hoii! Ik zit nu in 2VWO, mijn schooljaar is HEEL slecht gegaan, dit komt omdat ik niet zo veel heb gedaan maar ook omdat VWO toch wel te veel is voor mij. Als ik dan weer een maandje mijn motivatie had gevonden haalde ik alsnog slechte cijfers dus was ik het weer kwijt. Ik weet dus dat ik niet meer naar 3VWO kan, dat wil ik ook niet, want vroeg of laat gaat het gebeuren dat ookal doe ik het hele jaar heel erg mijn best dat ik het dan nog niet ga halen omdat VWO gewoon te veel is. Daarom wil ik ook niet 2VWO overdoen. Maar om naar 3HAVO te mogen moet ik mijn docenten overtuigen dat ik dat aankan (3HAVO heeft kennelijk hogere eisen dan 2VWO overdoen). De laatste 2 maanden gingen heel goed! Ik had daardoor alleen geen tijd voor het forum… Maar nu is volgende week donderdag de vergadering van mijn docenten of ik naar 3HAVO mag of niet, en precies op die dag ben ik ook jarig! Dus dat wordt heel spannend!! Ik denk dat ik dan de dag erna te horen krijg wat het wordt. Dit is wat er is gebeurd met school afgelopen tijd, ik ga nu nog een topic maken over wat er in de tijd dat ik inactief was buiten school is gebeurd, want dat is ook niet niks!

Liefs -Ikweetgeennaam321

Geen reactie

Reageer