2 van mijn vriendinnen doen raar

  • 15 September 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal!

Ik heb dus een groep vriendinnen van ongeveer 10 kinderen. We zitten met goed weer altijd buiten, op het gras, omdat de picknicktafels altijd bezet zijn. Er zijn nooit klachten geweest en er was altijd wel iets grappigs aan de hand. Watergevecht, lummelen en andere gekke dingen die alleen wij deden. 

Maar sinds deze week zijn 2 meiden raar gaan doen. Laten we ze Lisa (hetzelfde meisje uit een ander topic) en Steffie noemen. 

Steffie en Lisa zijn BFF's. Ze doen echt letterlijk alles samen. Maar sinds 2 dagen zitten ze aan een tafel inplaats van bij ons. Opzich niet erg, maar we vroegen ernaar vandaag, en ze zeiden dat ze het gras niet fijn vonden zitten, ook niet met een picknickkleed die je kan lenen. 

Toen we verder praatten, zeiden ze dat er nooit wat gebeurde, en bij de tafels (hoogstens 7 meter verder), wel. En ze begonnen echt helemaal hc te doen en zoals je ook in het andere topic kan lezen (Is dit pesten?), stond ze aan de kant van een heel vervelend kind, die mij helemaal nat had gegooid. Ook had dat kind andere vriendinnen nat gemaakt, maar ze zei dat het een grapje was. En toen we zeiden dat dat kind op zat te scheppen dat hij transfobies en homofobies was, geloofde ze ons niet, en bleef maar zeggen dat ze hem nog nooit zoiets had horen zeggen. 

Ik weet niet wat ik ermee aan moet. Iemand ervaring of advies?

 

  1.  

2 reacties

Hoi @Natureflower ,

Je moet je denk ik afvragen of je nog wel bevriend met hun wilt zijn. Misschien veranderen ze nog, anders zou ik het gewoon laten.

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Random update:

Ik ga niet meer met ze om. Mijn hele vriendengroep is sowieso veranderd, maar met de meesten heb ik nog een goede band. 

Ze zijn echt helemaal veranderd. Heel HC enzo.

Ik heb het maar losgelaten.

 

Liefs,

        M.

Reageer