Skip to main content

zwanger13

• June 15, 2026
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

BABYBELINAAAA
Forum|alt.badge.img

hey zoals jullie weten misschien mastubberde k al veel nu heb k de afgelopen week samen met een jongen 5 x seks gedaan zonder condoom, hij kwam klaar in me 4x daarna hebben we nog gebeft en   gepijpt loei hard, maar nu de afgelopen dagne k voel me gwn kut enzz dus k ging gisteren maar gwn zwangerschaps test enz doen en k bleek positfief te zijn.. k schrok inorm en wil dat me ouders dit zeker niet komen te wten, abortus vind k mega zielig en k wil heel graag mama worde maar nog niet nu 

3 reacties

• Net nieuw
  • June 15, 2026

Heee, 

Ten eerste, wat super kut voor je, maar ik denk  dat je het toch echt aan je ouders moet vertellen, want eigenlijk moet je voor elke beslissing die je maakt toestemming van je ouders hebben. Ik snap dat dat heel moeilijk en spannend is, dus miss kan je het beter eerst aan een vriendin ofzo vertellen, Dat maakt het misschien minder lastig. 

Ten tweede, als je pas 13 bent dan raad ik je toch echt aan om abortus te doen, want je mist zo veel als je zo jong al een kindje krijgt. Het is ook heel moeilijk, zeker als je zelf nog kind bent, om voor een kind te zorgen en tegelijk naar school te gaan. Of als je gaat studeren, dan gaat iedereen naar feestjes terwijl jij voor je kind moet zorgen. Het zal ook moeilijker zijn om een nieuw vriendje te vinden als deze je nu (of later) verlaat. En zo zielig is abortus niet hoor, zeker als je nog niet zo lang zwanger bent, dan voelen ze het eigenlijk niet. Dan is het het zelfde als ongesteld worden. Dan breken ze alleen je eitje af, en nu komt daar dan ook het zaadje bij, maar het babytje voelt dat zelf niet hoor. Als het nog heel vroeg is, is het alleen een klompje cellen. 

Ik hoop dat je er iets aan hebt, en veel succes 😘🍀

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 16, 2026

2 dagen geleden schreef je dat je nog nooit seks had gehad en nu ben je ineens zwanger.  Het kan snel gaan.

13 is natuurlijk veel te jong.  Misschien kan de morning-after pil je helpen.  Je heb daarvoor geen voorschrift van de huisarts nodig, dus niemand hoeft het te weten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 16, 2026

hopelijk is je verhaal niet waar, maar als je 13 jaar bent zou je toch beter moeten weten dat als je een piemel in je krijgt er van alles kan gebeuren. ik weet niet hoe oud die jongen was die met zijn piemel sperma in je heeft gespoten maar die zou toch ook beter moeten weten. het is wel een hele prestatie dat hij 5 keer in je is geweest en 4x in je klaar kwam. 2 dagen geleden schreef je dat je nog nooit seks had gehad en nu ben je ineens zwanger en heb je al een positieve zwangerschapstest, is dat niet erg snel allemaal?