Skip to main content
Vraag

Zus van vriend vindt me cute?

• March 16, 2026
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Forum|alt.badge.img

een vriend van me zei vandaag tegen me dat zn zus (die ook 13 is net als hij en ik) de video zag die ik had gestuurd in een groepsapp waar hij in zit (gwn een normaal filmpje niks raars) en mn vriend zei dus dat zn zus had gezegd dat ze me 'best cute’ vond en hij zei dat ik misschien een kans had en ik heb er wel interesse in dus wat moet ik doen?

4 reacties

• March 16, 2026

Vind je haar ook leuk zo nee, laat haar dan maar geen relatie nemen als je zelf niet wilt 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 19, 2026

Probeer eens de snap van die zus te krijgen? En dan kan je wat chatten of bellen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 19, 2026

dus jullie vinden elkaar allebei wel leuk? dan kan je tegen die vriend zeggen dat je haar ook leuk vind en vragen of hij dat tegen die zus wil zeggen (want je weet nu dag zij jou ook leuk vind) en dan kunnen jullie een keer afspreken ofzo en elkaar beter leren kennen en miss dan een relatie nemen, mijn tip: wees niet bang en ga er gwn voor! 

En wees vooral jezelf bij haar, want stel je doet je heel anders voor en zij vind die persoon leuk van jou waar je je dus anders voordoet, en je neemt een relatie, dan heb je geen leuke relatie want daar kan je jezelf dan niet in zijn, dus wees gelijk jezelf en wees lief voor haar!!!!!

heeeel veel succes en laat me weten hoe het gaat enzzz byeee ❤️💋💋

M.K.
Forum|alt.badge.img
  • March 20, 2026

Heel makkelijk, Gewoon met haar gaan praten.

Lijkt misschien spannend maar is het eigenlijk niet. Geloof mij maar.