Zowat iedereen weet van jongen zijn crush op mij

  • 6 April 2023
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Een jongen in een andere klas is overduidelijk verliefd op mij en heeft het privé al laten merken. Na een tijdje wist ook zijn vriendengroep ervan en bleef het daar waar ik niet heel veel moeite mee heb. Alleen was er een iemand in zijn groep die het per se met anderen moest delen waardoor zowat zijn hele klas ervan weet. We zitten allebei in hetzelfde leerjaar waardoor zij mij soms zien in pauzes en tijdens bepaalde blokken. Ik ben bang dat mensen in mijn klas er ook van gaan weten en dat ze mij gaan irriteren. 

Tot nu toe weet niemand van mijn eigen vriendinnengroep ervan en dat laat ik het liefst zo. Ik wil het liefst gewoon geen aandacht van al die andere jongens over dit hele gedoe. Nu ben ik zo'n beetje elke schooldag bang dat ze naar mij toe gaan en erover vragen of roddels verspreiden omdat die ene '’vriend'’ gewoon niet zijn mond kon houden. 

Iemand gelijke ervaring of advies? ik heb bijna een week met toetsen en kan de stress van andere mensen er ff niet bij gebruiken.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Vind jij hem leuk?

Ga met een vertroud persoon praten ms je mentor? Ze helpen heel goed op school

Badge

Ik betwijfel nog steeds of ik hem leuk vind of alleen de aandacht omdat ik zelf eigenlijk nauwelijks aandacht krijg. Verder heb ik zo'n groot schuldgevoel als ik iets van nee zou zeggen omdat hij oprecht veel om mij geeft. Ook zijn hij en ik niet per se de meest geliefde of populaire in de klas. Dus mensen maken er sneller grappen over.

Verder wil ik absoluut niet dat mentoren er van weten want dan kan het terecht komen bij ouders en ik wilde het liefst dat niemand er van wist.

Badge

Als je mentor dat snitcht bij je ouders, zijn het echte trieste gevallen. Ik zou daar niet vanuit gaan. Ik zou het liefst positief zijn maar dat soort dingen gaan als een lopend vuurtje. 

Reputatie 3
Badge

Geniet er stiekem een beetje van. 
en sluit je vooral niet af van de jongen de roddels zullen er altijd zijn.

misschien heb je een goed gesprek met m en ga je een keer samen naar bios, mischien raak je sexueel

 verwikkeld. Als je er behoefte aan hebt ga wat met hem om dan kun je beter bepalen wat je van hem vind. Waneer je er voor jezelf uit bent en je vind er niks aan bent laat het hem zo snel mogelijk weten als je hem niet ziet zitten je wil hem geen valse hoop geven natuurlijk. 
succes 😉.

Reageer