Skip to main content
Heyy!

Ik ben 12 en ik heb een vriendje, we hebben nog niet gezoend maar ik zou dat zo graag een keer willen doen! Ik weet alleen niet of hij dat ook wil...

Ik wil ook niet iets doen dat hij niet leuk vind, dus ik weet niet wat ik moet doen!!! Help me pleasee!

Gr ItsMeXxxx
Hey ItsMeXxxx

Je wilt je vriendje dus zoenen oke

Maar je weet niet of hij dat wilt?!

Daar kan je klein advies voor geven.

Als eerste wil ik toch zeggen dat ik 12 toch wel wat jong vindt om te zoenen want zoenen is niet als gewoon een kusje geven

Maar om bij het onderwerp te blijven,

Je kan het altijd aan hem vragen (Ik weet dat dat wel spannend kan zijn maar je hebt dan wel een vast antwoord)

Maar je kan ook gewoon een mooi moment uitkiezen en dan b.v.b dicht bij hem te zitten en zijn hand vasthouden en het dan proberen.

Kijkt hij er raar van op of gaat hij twijfelen raad ik aan om gewoon te stoppen, want je moet niks doen waar hij zich niet goed bij voelt!

I k hoop dat je wat aan deze reactie hebt

Gr. Sayittomy
Heb juist hetzelfde probleem....kijk naar mn profiel....?
Thx sayittomy

We hebben trouwens ook nog niet gekust...
En ik zat eraan te denken het miss bij ddw te doen als opdracht (te zoenen) als we een keer aan het logeren zijn (we wonen namelijk dicht bij elkaar)
ITSMEXXXX

Dat kan maar jullie gaan het heust wel doen als jullie elkaar leuk vinden alleen je moet wachten op het juiste moment en die komt ook voor jou?

Gr. Sayittomy
Thnx voor je hulp!!!!
Ooh jouw reactie van doen durf of de waarheid lade niet echt in maar veel mensen doen dat maar ik vindt dan persoonlijk een beetje moet willig en dan kan in rare positie terecht komen je kan het doen maar zorg dat het vrijwillig blijft??

Gr. Sayittomy
Zekers wij doen ook altijd als je het niet wil moet het niet

Reageer