Skip to main content

zoenen met jongen die relatie heeft

• July 11, 2026
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

Hoi ik ben meisje 16 jaar en gister ging ik naar een festival met een vriendin van mij. We hadden gedronken en waren best wel dronken. Het was heel leuk en gezellig maar uiteindelijk ontmoetten ik een jongen ging ik met hem praten geen idee meer hoe ik precies aan de praat raakte met hem maar die vriend van m waar hij mee was kende me vriendin dus zo ging ik met hem toevallig praten. En toen hadden we gezoend en gebekt en hadden we het door de avond heen vaker gedaan en ik zag dat hij een meisje als achtergrond had op zen telefoon dus ik zei heb jij een vriendin hij en zijn vriend zeiden nee ben met haar bezig maar niet super serieus. En daarna heb ik dus weer met hem gezoend Enzo en begon hij me ook beetje aan te raken en verder is er niks gebeurt maar ik weet niet eens waarom ik met hem verder ging want ik wist toen al van dat meisje en zei ook ik kan dit niet maken ( ik ken haar niet) en hij zei ja boeie we hebben het nu toch al gedaan ( gezoend en gebekt). Nu ik heb hem op snap hij woont best dicht in de buurt Enzo maar ben niet echt van plan hem nog eens te zien. Maar ik heb dat meisje haar TikTok gevonden en ik zie dat ze iemand is waar je zegmaar geen ruzie mee wil en hij zei ook dat ze had gezegd voor dat hij ging “ wel gedragen daar hè “ en dat die meisje een x met een mes achter hem aan is gegaan voor de grap of serieus geen idee. Maar wat moet ik doen want het was wel echt gezellig maar ja how you get him is how you lose him. Maar buiten dat om ben ik bang dat ik gezeik met dat meisje ga krijgen omdat we wel gewoon hebben gebekt en gezoend en hij me ook wel beetje probeerde aan te raken en hij zei “ zeg het niet tegen iemand van vanavond” en ik zei ja isg jij ook niet. Maar wat moet ik doen en ben ik fout? Ik weet dat ik wel fout ben en nu mischien als h00r word gezien door jullie maar ik weet ook niet eens waarom ik door bleef gaan met m ik zat gewoon in het moment en ja. Ik hoop gewoon dat zei er niet achter komt. Dus zit ik fout en wat zouden jullie in mijn schoenen doen. Eerlijk zijn mag xx