Zoenen en Relatie

  • 12 May 2019
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik ben een jongen van 14, bijna 15. Altijd vrolijk, meedenkend, grappig en ook juist erg meedenkend. Ik ben niet bepaald lelijk ofzo. Maar ik wil gewoon graag een relatie. En dan geen kleuterschool verkering wat de meeste uit mn klas hebben, maar een echte relatie waarmee ik kan zoenen etc. Maar hoe de fack pak ik dit aan. Heb er nog geen gehad maar heb er wel eentje op het oog. Een vriendin van me. Hoe maak ik dit duidelijk dat ik een oogje op haar heb. (Heb wel al een paar x gezoend op feestjes maar wat is op school de beste plek want ik zit op een kleine school) Gr. Anonymous2004

2 reacties

Hoi

Je bent toe aan een relatie, en hebt een oogje op een vriendin. Jullie hebben al enkele keren gezoend, waarna je je afvraagt wat de volgende stap is.

Zou je dat meisje durven uitvragen? Jullie zouden elkaar beter kunnen leren kennen, en als er een goed moment zich aanbiedt, zou je kunnen vragen of ze een relatie met jou een kans zou willen geven.

Wat bedoelde je met dat je op een kleine school zit?

Groetjes
Kenshin
Hoi allemaal ik ben een jongen van 14, bijna 15. Altijd vrolijk, meedenkend, grappig en ook juist erg meedenkend. Ik ben niet bepaald lelijk ofzo. Maar ik wil gewoon graag een relatie. En dan geen kleuterschool verkering wat de meeste uit mn klas hebben, maar een echte relatie waarmee ik kan zoenen etc. Maar hoe de fack pak ik dit aan. Heb er nog geen gehad maar heb er wel eentje op het oog. Een vriendin van me. Hoe maak ik dit duidelijk dat ik een oogje op haar heb. (Heb wel al een paar x gezoend op feestjes maar wat is op school de beste plek want ik zit op een kleine school) Gr. Anonymous2004
Het Anonymous2004,
Ik denk dat je het (te) spannend vind om te vragen.
Het beste wat je dan kan doen is veel tijd met degene die je leuk vind maken.
Ga samen naar feestjes, en word losser.
Op feestjes laat je meestal meer door dan normaal en dan begint het vanzelf.
Succes en je mag altijd vragen stellen.
Groeten

Reageer