Beantwoord

zoenen?!

  • 30 December 2019
  • 5 reacties
  • 1068 Bekeken

Badge +1

ik wil graag mn crush zoenen en hij wilt het ook (heeft hij al gezegd) maar hij zet de eerste stap niet en ik wil die wel zetten maar ik weet niet hoe… het lijkt me gewon heel akward en ik weet ook niet hoelang hij wil enzo en hoelang normaal is. lijkt me allemaal heel akward, iemand tips?!

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 December 2019, 09:44

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo helper :)

Je kunt het gewoon proberen te zoenen, je moet dan langzaam beginnen en dan sneller als jullie aan het zoenen zijn voor de eerste keer dan.

-Dr8gon99

Hey helper

 

Je crush en jij verlangen naar een eerste zoen, maar tot hiertoe nam geen van beiden initiatief. Nu ben je van plan om zelf de eerste stap te zetten. 

 

Naar mijn gevoel kan de gepaste sfeer jullie in de nodige stemming brengen. Een gezellige avond samen of een romantisch bioscoopbezoekje zouden bij kunnen dragen aan een geweldige eerste zoen. In een romantische setting zal zoenen waarschijnlijk ook vrij natuurlijk gebeuren, waardoor jullie je minder zorgen hoeven maken over “zoentechnieken” en timing. Je voelt vast aan wat op dat moment gepast is. 

 

Gr. Kenshin

Hi,

Ja zoals kenshin al zei, moet je in de stemming komen en dan gaat t meestal vanzelf. En t is heus niet erg als de eerste keer wat ongemakkelijk gaat😉 veel plezier!

Je kan inderdaad zoals Kenshin verteld eerst in een romantische sfeer komen, je kan tevens ook eerst even bespreken wat je crush wilt.

-Dr8gon99

Heyy

Wacht niet op het perfecte moment, dat moet je namelijk zelf maken.

 

Reageer