zoenen

  • 4 September 2019
  • 5 reacties
  • 220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
is zit in de 2de en heb een vriendin maar wat is voor jou de leeftijd om te zoenen? Ik hoor het heel graag en niks is fout.
Groetjes AMX

5 reacties

Mijn eerste zoen was in de laatste week van de zomervakantie en ben 15. (Dat was even mijn leeftijd) jouw leeftijd om te zoenen ga ik niet bepalen, dat doet je hart wel, en jij zal het voelen wanneer je er klaar voor bent. Pas wel op dat je vriendin er ook klaar voor is hé
Hoi
De leeftijd om te beginnen met zoenen is voor iedereen verschillend. Doe het pas als het voor jou goed voelt en je er klaar voor bent, en (in jouw geval) je vriendin er ook klaar voor is.
Er is geen perfecte leeftijd. Ik ben 16 en heb het ook nog niet gedaan.

Liefs Lexy
Mijn eerste zoen was ook in de laatste week van de zomervakantie, ik ben 14.
Hey,

Ik ben zelf 14 en heb nog nooit gezoend. Waarom? Mijn hart heeft nog niet gezegd "hey deze jongen is de jongen" Mijn regels in relatie hebben zijn: eerst een goed lopende relatie waar in geknuffeld wordt en miss kus op wangen of voorhoofd en op het moment dat ik denk "hey de relatie mag wel een stap verder" dan zal ik beginnen met zoenen. Alleen heb ik dat nog niet gehad dus daarom heb ik mijn eerste zoen ook nooit gehad. Voor mij is er geen leeftijd aan zoenen, ik denk dat je het gewoon op alle leeftijden kan doen. Mijn mening!

xx Darlingyou
Er is geen leeftijd waarbij je per se gezoend moet hebben. Je voelt zelf aan wanneer je er klaar voor bent. Je denkt dan bijv. meer aan zoenen of krijgt misschien de neiging om haar te zoenen. Zorg ervoor dat je vriendin er ook klaar voor is. Als ze niet echt tekenen vertoont dat ze het wil kun je beter wachten. Je kunt er ook over praten. Respecteer elkaars mening dan ook en dring je niet aan elkaar op. Zoenen is niet een vereiste om een goede relatie te hebben. Dus volg je hart gewoon, dat komt het wel goed.

Reageer