Skip to main content

hee,

2,5 jaar geleden kreeg ik een relatie met een jongen. Ik was een heel verlegen meisje en had nooit gedacht dat iemand mij leuk zou vinden. En toen ineens had ik iets met hem. Ik was helemaal verliefd en kon niet stoppen met over hem te praten, ik leek wel gehypnotiseerd. Zoals ik al zei was ik heel verlegen en daarom gingen er wat dingen mis. Bijvoorbeeld durfde ik niet te zeggen dat ik naar de wc moest, das niet fijn. Maar op een gegeven moment werd het erger. We begonnen met zoenen, dat vond ik nog oke. Een paar weken later begon hij naar mijn geslachtsdeel te gaan en dat werd uiteindelijk vingeren. Hij vroeg of ik het wilde, en ik wilde niet ik was er nog niet klaar voor, maar ik durfde geen nee te zeggen. Ook pakte hij mijn hand en legde het op zijn geslachtsdeel. Ik haalde mn hand daar weg maar hij deed het steeds een stapje verder en ja daar was ik dan even later hem af aan het trekken tegen mn zin in. Gelukkig is het niet verder gegaan dan dit en ik weet dat ik nee had moeten zeggen maar ik was zo bang.  (

Wat ik ook heel vervelend vond is dat hij in het openbaar deed alsof we elkaar niet kende. Uiteindelijk wisten veel mensen het omdat het doorverteld werd. Maar hij gaf me nooit knuffels, alleen als we met zn tweeen waren, ik denk dat hij zich schaamde voor mij. (we waren toen 13 en nu 16)

op een gegeven moment na 4 maanden maakte hij het  ineens uit.. hij vond me te stil. Ik had zoveel moeite en hij had me allang los gelaten.  Toen ik eindelijk redelijk over hem heen was werden er allemaal roddels verspreid bij mn sportvereniging (we zitten bij dezelfde) Ineens geloofde iedereen wat hij hen vertelde en ik vertrouw nu niemand meer. Er zijn nog zo veel kleine  nare dingen gebeurt maar dan wordt dit veel te lang.

Het probleem is, Ik vind het vreselijk wat hij heeft gedaan en ik haat die dingen. Maar toch ergens diep van binnen vind ik hem nog leuk en ik haat dat gevoel. Ik weet niet hoe ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Ja ik weet dat ik hem gewoon los moet laten dat probeer ik al zo lang. Ik praat hier niet graag over met mensen want als ik dat doe zeggen ze '’begin je nou alweer over hem'’ of ze begrijpen het niet. Ik wilde het daarom hier delen zodat ik me hopelijk iets opgeluchter voel. 

Ik voel me gewoon zo in de war en het doet me zo zo veel pijn. 

 

@entirelybonkers 

Hey ! 
 

Ik begrijp je volkomen. Ik had ooit eens iets met een jongen en hij had me zoveel pijn gedaan en naaktfoto’s van me gelekt die vertrouwd tussen ons twee waren. En ergens was je er zo verliefd op geweest dat het moeilijk was om hem niet meer leuk te vinden of geen gevoelens meer om te hebben.  Het heeft ook een paar jaar geduurd tot ik het kon loslaten. Tijd kan veel doen. Het is ook belangrijk dat je mensen rond je hebt die je zelfzeker laten voelen zodat je de beste versie van jezelf kan zijn en je eigen mening durft geven. Ik ben er over kunnen geraken omdat ik de juiste persoon heb ontmoet die me juist behandeld met veel liefde en ik ben zeker dat het op een dag jou ook lukt ! Praat met mensen die je vertrouwd hierover of schrijf in een dagboek hoe je je voelt en elke dag wordt ietsje beter. 
 

mvg 


Hey ! 
 

Ik begrijp je volkomen. Ik had ooit eens iets met een jongen en hij had me zoveel pijn gedaan en naaktfoto’s van me gelekt die vertrouwd tussen ons twee waren. En ergens was je er zo verliefd op geweest dat het moeilijk was om hem niet meer leuk te vinden of geen gevoelens meer om te hebben.  Het heeft ook een paar jaar geduurd tot ik het kon loslaten. Tijd kan veel doen. Het is ook belangrijk dat je mensen rond je hebt die je zelfzeker laten voelen zodat je de beste versie van jezelf kan zijn en je eigen mening durft geven. Ik ben er over kunnen geraken omdat ik de juiste persoon heb ontmoet die me juist behandeld met veel liefde en ik ben zeker dat het op een dag jou ook lukt ! Praat met mensen die je vertrouwd hierover of schrijf in een dagboek hoe je je voelt en elke dag wordt ietsje beter. 
 

mvg 

wat erg voor je dat zoiets jou ook is overkomen 😞 gelukkig gaat het nu beter met je dat is je gegeunt :)

Ik heb het idee dat ik fijne mensen om me heen heb maar heb vaak het gevoel dat ik ze er niet mee wil lastig vallen, ze weten ervan maar niet dat ik nog gevoelens of iets voor hem heb. Ik wil het best vertellen maar ik vermoed de reactie al '’je verdiend beter, hij is een klootzak, niet aan m denken'’ dat weet ik al, ik probeer het al zo lang. Ik weet dat zoiets tijd kost en bij de ene persoon meer dan de ander maar nogsteeds is het zo vervelend. Ik hoop ook dat ik het en hem op een dag los heb gelaten. 

en dankjewel voor je reactie dat waardeer ik echt Xx


Reageer