Skip to main content
Vraag

zijn er mensen die mensen zoals ik leuk vinden

• October 25, 2025
  • 11 reacties
  • 124 Bekeken

ik ben een beetje autistisch

ik ben mentaal uitgeput 

dun 

lang 

zeggen dat ze goed zijn maar niet zijn 

ook nog iets het is een beetje kinderachtig voor mn leeftijd maar ik slaap nog met knuffels

( tekst samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege overzichtelijkheid )

11 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 26, 2025

Het is echt niet kinderachtig om met knuffels te slapen! Ik ben 14 en slaap er ook nog steeds mee. Iedereen heeft iets waar hij zich fijn bij voelt.

En het is ook oké om je mentaal uitgeput te voelen, zeker als je veel prikkels hebt, dat herken ik wel. Ik heb namelijk ook autisme.

Wat anderen zeggen, zoals dat je "goed bent" terwijl je je niet zo voelt, kan echt verwarrend zijn. Als je het moeilijk hebt, probeer dan met iemand te praten, misschien helpt het om je gedachten te delen. 

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 26, 2025

Heey 

Ten eerste, het klinkt alsof je het heel moeilijk hebt 😕, dat is natuurlijk heel vervelend... 

En ten 2e je bent gewoon goed zoals je bent hoor😀

Het is helemaal niet kinderachtig dat je nog met knuffels slaapt, doe ik ook, is toch fijn!

liefs xxx Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 26, 2025

Hey! Natuurlijk ben jij leuk! En een belangrijk persoon. Ik heb zelf nu ook dat ik wat dingen heb die mij soms wakker houden en ik wil er over praten. Dat mag jij ook hoor. En met knuffels slapen, ik ben een jongen van 14 en er zitten nog zeker 7 knuffels aan de kops kant van mn bed 😉😁 wees jezelf en als je hulp en steun wilt mag je die gewoon vragen! 

Liefs, Tover xxx

• October 26, 2025

mijn favoriete knuffel is mijn aliexpress foxy van fnaf

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 26, 2025

En…? Fnaf is sick. Dat is juist een pluspunt toch?!

• October 26, 2025

@DnDlover ik heb elke game het is mijn favoriete ding 

ik heb er best veel van :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 26, 2025

Ik zou bijna zeggen dat je perfect bent 😅

Ik slaap ook nog met een knuffel hoor 🤣 mijn grote olifant, heb hem al zins ik 3 was volgens mij. En ben nu 14 🤣 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 26, 2025

Als vriend zou ik jou perfect vinden 😉

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 26, 2025

Hey, ik ben bijna 17 en ik heb ook nog een knuffel op m’n bed😅 Fnaf is cool dus ja, volgens mij ben jij best leuk

• November 26, 2025

klinkt wel leuk hoor

• Net nieuw
  • February 13, 2026

Hey man, 

Geloof mij, iedereen kan een vriendin krijgen en iedereen is leuk. Ik snap je gevoel en heb exact hetzelfde. Ik slaap met knuffels, game de hele dat en ben bijna 2 meter en 18, geloof me. Ik heb inmiddels een vriendin en we hebben dezelfde hobby, gamen. Zo hebben we elkaar ook ontmoet.  Het lijkt misschien soms alsof je zelf mischien niet leuk bent of de gedachte over "wie zou nou met mij een relatie willen" zit soms echt goed in je hoofd maar die gedachte moet je uit je hoofd zetten. Iedereen is uniek en perfect op zijn/haar eigen manier. Dan nog over de knuffels, het is niet raar. Ik slaap met 4 knuffels en een dekentje. Het is voor mij alleen maar prettig om deze erbij te hebben omdat ik anders niet lekker en comfortabel in bed lig. Mijn ouders en vriendin snappen dit ook en laten mij hier dus ook lekker in. Hopelijk kun je iets met deze info en ik wens je heel veel geluk toe.

Groetjes,

Jay