Vraag

Zenuwachtig om vriend weer te zien

  • 7 August 2018
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb deze zomer in Frankrijk een hele leuke jongen leren kennen en we hebben nu ook een relatie gekregen. We hadden het op vakantie er gezellig en leuk samen, nu ga ik hem morgen weer zien maar dan in Nederland bij hem thuis. Ik ben bang dat het in Nederland anders is en dat het misschien ongemakkelijk zal worden, ik ben er ook best wel zenuwachtig voor. Heeft iemand misschien ervaring of tips?

1 reactie

Hoi

Je hebt op vakantie een leuke jongen leren kennen, en morgen zie je hem weer in Nederland. Wat leuk dat jullie hebben afgesproken. Het is misschien een beetje spannend, maar het komt vast goed.

Aangezien jullie een fijne tijd hebben gehad op vakantie, lijkt de kans me groot dat jullie het in Nederland ook gezellig zullen hebben. Als het gesprek even stilvalt, of er komt een ongemakkelijke stilte, kan je beginnen over een fijne herinnering die je hebt van die vakantie.

Je zou hem een berichtje kunnen sturen, bijvoorbeeld: 'Hey, fijn dat we elkaar morgen weer zien. Hoe gaat het? Ik vind het best wel spannend.' Op die manier weet hij dat je een beetje zenuwachtig bent. Misschien kan hij je wel geruststellen.

Groetjes
x

Reageer