Hallo mensjes, ik ben een kind van 14 jaar oud, en vind een meisje (ook 14) al best wel lang leuk. Al meer dan twee jaar zelfs. Ik heb echter nooit gedurft dit te zeggen. Hoe kan ik dit het beste verwoorden? Ik wil het het liefst zeggen terwijl we naar huis aan het fietsen zijn, zodat ik het niet te ongemakkelijk maak voor haar (en mij).
Ik weet niet zeker of ze me wel of niet leuk vindt, 30% kans van wel gok ik. Ook zijn we wel goede vrienden. Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar vind na twee jaar dat dat echt moet. Ik ben lichtelijk verlegen als het op deze dingen aankomt.
Mijn idee was om gewoon als we bijna andere kanten op moeten, haar naam te zeggen en daarna 'ik vind je leuk'.
Weet iemand misschien een betere manier? Hoor graag nog van jullie!
Groetjes: J.
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Bedenk bij jezelf geen kansberekeningen. (Die kloppen meestal niet!)
Zelf heb ik hier een hele grote fout in gemaakt en dat is door niks te zeggen. Goed dat jij van plan bent om te zeggen dat je haar leuk vindt. Je kunt langzaam proberen betere vrienden te worden, door af en toe samen ergens heen te gaan, bijvoorbeeld en bij elkaar logeren als vrienden. Dan komt het vanzelf, misschien.
Ook kun je het natuurlijk gewoon zeggen, maar de kans dat je op het laatste moment toch besluit om niets te zeggen is groot. Het is moeilijk, enorm moeilijk!
Je kunt het ook op een briefje schrijven en die geven.
Wat je ook doet, doe het gewoon. Je kunt wachten als jullie vrienden zijn, maar dat is de slechtste optie om eerlijk te zijn. Zeg het gewoon, geef een briefje!
Groetjes,
Geen_Naam
Echt doen, hoor!
Bedenk bij jezelf geen kansberekeningen. (Die kloppen meestal niet!)
Zelf heb ik hier een hele grote fout in gemaakt en dat is door niks te zeggen. Goed dat jij van plan bent om te zeggen dat je haar leuk vindt. Je kunt langzaam proberen betere vrienden te worden, door af en toe samen ergens heen te gaan, bijvoorbeeld en bij elkaar logeren als vrienden. Dan komt het vanzelf, misschien.
Ook kun je het natuurlijk gewoon zeggen, maar de kans dat je op het laatste moment toch besluit om niets te zeggen is groot. Het is moeilijk, enorm moeilijk!
Je kunt het ook op een briefje schrijven en die geven.
Wat je ook doet, doe het gewoon. Je kunt wachten als jullie vrienden zijn, maar dat is de slechtste optie om eerlijk te zijn. Zeg het gewoon, geef een briefje!
Groetjes,
Geen_Naam
Echt doen, hoor!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.