Skip to main content

Ik zit met een ontzettend mooie meid in de klas. Ze spookt sinds kort ook de hele tijd in mijn hoofd rond, ik denk dat ik haar leuk (begin) te vinden.

Alleen ik weet weinig van haar af. In de klas naast haar zitten vind ze denk ik niet prettig en durf ik niet, alleen bij suffe hoorcolleges misschien. 1x gelukt bij een hoorcollege, we zaten achterin en was gezellig. Ik kwam alleen niet veel aan het woord vanwege een klasgenoot.

Ik wou eigenlijk de week voor de kerstvakantie haar spreken en vragen hoe het ging met het zoeken van een stageplek. Daar hebben we beiden moeite mee en contact over gehad via WhatsApp. Ik wou dat dan als gesprek starter gebruiken om haar dan uiteindelijk te vragen of ze met mij de stad in wilt voor een wandeling in de vakantie.

Alleen ze kwam niet opdagen op school. Zal ik haar via WhatsApp berichten over school en dan uiteindelijk vragen voor een wandeling? Of kan je dit beter haar persoonlijk vragen? En hoe kom je erachter of ze al bezet is zonder voor schut te staan?

Hoi ik zag deze pas nu. Is het gelukt? Heb je al stappen gezet?

Groetjes liefs Julian X


Reageer