Hi
veel vrienden reageren niet snel wel af en toe omdat ze zelf druk zijn met werken maar eentje noem haar i begin ik mij zorgen te maken want ze reageert al maanden nooit weet niet waar ze woont en ken geen familie van haar ofzo wat moet ik doen
Hi
veel vrienden reageren niet snel wel af en toe omdat ze zelf druk zijn met werken maar eentje noem haar i begin ik mij zorgen te maken want ze reageert al maanden nooit weet niet waar ze woont en ken geen familie van haar ofzo wat moet ik doen
Hé,
het is belangrijk, vind ik dan, dat je weet dat je telefoon niet je hele leven is. Waneer iemand niet reageert kan dat vervelend zijn, dat snap ik ook maar wanneer het iemand is die je toch niet heel goed kent vind ik dat je het moet laten gaan. En met niet goed kennen bedoel ik dat je niet precies weet waar ze wonen ect. Het zal vast wel gezellig met diegene geweest zijn maar er zijn ook nog genoeg andere mensen Waarmee je het gezellig kunt maken. Doe hiermee wat je ermee wilt doen maar veel succes nog!
Ja maar ik heb ook alleen maar online vrienden en i know is niet je leven maar ken niemand ook heel goed en heb ook geen zin om hele tijd weer vrienden te maken die nooit reageren
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.