Vraag

Wilt m'n ex me terug?

  • 24 June 2019
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hayy, (ik ben een meisje) ik en m'n ex zijn bestevrienden geworden nadat de relatie uit ging. We hebben veel contact en k zie hem zo wat elke dag. Ik heb nu een nieuw vriendje en hij is/was heel blij voor me. Maar sinds Ik 2 weken met hem heb gaat m'n ex hele rare dingen doen hij stuurt enge berichtjes. Bijvoorbeeld "je bent z'n lekkerding💕😋" "ben jij geil" "ik hoop dat je een keer met mij wilt paardrijden" (hij haat paarden dus k weet wat hij bedoeld) ik zou zeggen dat ik mijn ex ook nog wel leuk vind maar hij doet nu zo apart, dus ik vind het eng. 1 keer ging ik naar de wc op school en normaal wacht hij buiten maar hij stond binnen voor mijn deur net als of hij hem open wou maken. en een Andere keer (ik zit naast hem in de klas m'n vriendje zit niet in de zelfde klas) raakte hij het onderste aan bij mij en ja hij heeft me ooit gevingert en het was een fijn gevoel toen die daar kwam maar ik verstijfde ik kon niks zeggen. Maar mijn vraag is wat wilt hij nou?

1 reactie

duidelijk je grenzen aangeven. Idk wat die gast wil maar als je wilt dat hij stopt per direct aangeven! Desnoods leraar of iemand anders hierover vertellen.

Reageer